Lille Rosa Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg vurderer å pynte bordet litt med "stæsj" i tillegg til blomsteroppsatsene. Er det noen som har forslag til hva som er fint å pynte med? Fargene vi skal ha er hvitt og rosa, så det bør passe til dette. Tenker type hjerte-pynt eller lignende/passende ting til bryllupsfeiring Forslag til pyntestæsj i rosa, hvitt eller kanskje sølv tas i mot med takk Endret 17. oktober 2008 av Lille Rosa
Jade Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Noen lekre sommerfugler, kanskje? Jeg ville tatt meg noen inspirasjonsrunder på interiørbutikker, de har gjerne oppdekkinger i utstillingen. Vet Black Design har en katalog med forskjellig også. Tror en av dem er spesielt for brylluper.
MiAmore83 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Fyll en vase med sjokoladehjerter pakket inn i enten rosa, hvit eller sølvfolie Knyt en sløyfe rundt høyt oppe på vasen, så har du både pynt, gaver til gjestene og gjenbruk!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Vi skal ha speil hjerter i forskjellig str liggende "strødd" på bordet. Fås kjøpt i bokser på interiør butikker.Kjempe fine er de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå