lille katt Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Savner Davines No. 7-hårsprayen, men aner ikke hvor man kan få kjøpt den hen. Kjøpte den på Alex frisør på Oslo City før, men de har den ikke lengre. Veldig lite på eBay også, og dyrt. Noen som vet?
Gjest itla Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Lurer jeg også på... Yndlingsshampoen min er av det merket, men ikke lenger til salgs på hverken Alex eller Magic.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Det kan virke som om Saks Frisør i Sørkedalsveien 1 har det... Men vet at det er noen flere på Majorstua som selger det da jeg har lagt merke til sånne reklameplakater inne hos en av frisørene når jeg sykler ned til Bogstadveien... Skal sjekke i dag når jeg tar meg en tur ut!
lille katt Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 Er veldig spent på om Gjest har vært på Davines-rekognosering? Det kan virke som om Saks Frisør i Sørkedalsveien 1 har det... Men vet at det er noen flere på Majorstua som selger det da jeg har lagt merke til sånne reklameplakater inne hos en av frisørene når jeg sykler ned til Bogstadveien... Skal sjekke i dag når jeg tar meg en tur ut!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Er veldig spent på om Gjest har vært på Davines-rekognosering? Jeg har vært ute og cruiset på sykkelen og kan bekrefte at davines selges hos Saks, det ligger i sørkedalsveien 1, tidligere Alex salong, men utvalget er begrenset.... Fant ikke det der jeg trodde jeg hadde sett det... får tenke litt til også sjekke det også ut...
lille katt Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2008 Takk Gjest! Tenkte forresten å lage en ny tråd og høre om noen kan anbefale andre hårsprayer som ikke lukter fluekverk? (det gjør nemlig ikke Davines) Er litt kresen på hårspraylukt, og har jo også småbarn som ikke trenger å sniffe inn slike gasser til hverdags. Tips tas i mot med takk, hvis noen leser dette, hvis ikke prøver jeg en ny tråd .
Gjest misa Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Heisann. Jeg var på Olimb & Co frisørsalong i dag, og de fører Davines, og skrøt veldig av produktene. Research i gang for fullt her nå, hehe. Del gjerne hvilke andre erfaringer dere har med serien. -misa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå