Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 jeg har aldri hatt noe særlig med penger. går på attføring så har ca 8000 i mnd. denne mnd fikk jeg 12000 igjenn på skatten og 33500 i engangsøtte pga fødsel så har brukt masse penger på meg selv og kjøpt meg klær og dullet meg bort. nå har jeg skikkelig dorlig sammv er ikke vandt te og ha penger og bruke på slikt kansje derfor jeg har dorlig sammv for jeg tenker jeg burde spart de el brukt på fornuftige ting. men har jo klart og spare 10000 og kjøpt vitevarer og babyutstyr. penger gjør ikke meg lykelig hehe men frustrert når jeg ikke har system i økonomien pga mye penger! flere som har det slik? jeg burde jo ike ha dorlig sammv. men...
Gjest Heloise Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg får også dårlig samvittighet hver gang jeg kjøper noe som helst annet enn nødvendigheter, selvom jeg jobber og egentlig ikke har noe å ha dårlig samvittighet for (Nei, sier ikke at du har mer grunn enn meg til å ha dårlig samvittighet altså! ) :-| Jeg skjønner hva du mener! Vi må bare bite tennene sammen og gjenta til oss selv at vi har lov vi også, en gang iblandt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå