Gjest Anerikke Skrevet 17. oktober 2008 #1 Del Skrevet 17. oktober 2008 Funderer på å ta på meg min avklippede levisbukse i morgen... Den går til midt på låret. Med svart ullstrømpebukse, svart ullgenser og støvletter. Skal jeg, eller blir det for dumt for en småbarnsmamma på 32? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 17. oktober 2008 #2 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så lenge man kler seg etter hva kroppen kler, så syns jeg ikke man skal tenke så mye på alder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 17. oktober 2008 #3 Del Skrevet 17. oktober 2008 Høres ikke særlig stilig ut i det hele tatt. Heller litt tacky, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #4 Del Skrevet 17. oktober 2008 Høres ikke særlig stilig ut i det hele tatt. Heller litt tacky, men hver sin smak Hva er tracky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er tracky? Tacky (uten r) = harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. oktober 2008 #6 Del Skrevet 17. oktober 2008 Åhja, hehe.. Harry ja.. Men til trådstarter, jeg syntes du skal gå med det du syntes er fint jeg Syntes shorts er kult jeg. Men er jo spørst hva du går med, farger og sammensettingen. Svart strømpebukse passer jo til alt, så og si. Genseren og. Blir sikkert bra. Prøv det, og vis du syntes du ble fin i det, så går du med det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #7 Del Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat det med at du er småbarnsmor og 32 år synes jeg i grunn ikke har så mye å si for om du kan gå med shorts og tykk strømpebukse under. Men akkurat den biten med hvilken type shorts det var du planla å ha på synes jeg hørtes litt harry ut jeg også. Hadde du valgt et hvilket som helst annet stoff, feks svarte shorts med pinstripes på, hadde jeg syntes hele antrekket hadde hørtes kjempekult ut. Men uff dongerishorts..=/ Kan til nød gå til sommerbruk, men nå, og med strømpebukse under... neeej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. oktober 2008 #8 Del Skrevet 18. oktober 2008 Enig i at det høres litt tacky ut og at det hadde vært bedre med en mer "ordentlig" shorts for å ballansere. Også enig i at alder i utgangspunktet ikke bør bety så mye, men visse ting kan man slippe unna med som 20 minus, men ikke 25 pluss. Visse ting er "søtt og morsomt" på yngre jenter men virker tacky, horete eller rart på voksne. Syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nepa Skrevet 18. oktober 2008 #9 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tror du blir veldig fin, jeg! Antrekket minner om hun i Pierre Robert-reklamen, den for longs med ull og silke, og jeg syns hun ser kul ut. Kjør på og ha en velkledd, fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. oktober 2008 #10 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg må innrømme at jeg fikk ideen fra den reklamen, ja... Jeg prøve den på i morges, men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Noe med kanten nede som ble litt... ja, tacky. Den er litt slitt og frynsete. Hadde nok blitt bedre med en litt mer kledd shorts. Endte opp med skjørt, som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. oktober 2008 #11 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ville ikke brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #12 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ikke bruk slike shorts- ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå