Gjest Gjest_Mrjigga_* Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Rimelig ny her.. har blitt mer og mer tankefull om dagen og vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kjæresten min har nemlig gått lei meg. så hu trenger mer tid for seg selv. men å få hære at kjæresten din er lei deg er ganske skuffende og jeg må innrømme at jeg blir fortvilet. hun sier at det ikke er noe galt men er bare det at hun går lei meg rett å slett.. har ingen fjerneste anelse åssen jeg skal opptre i en sånn situasjon.. PS: beklager skrivefeil. dysleksi :/
Gjest Betty89 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Trist å høre ! Noen ganger trenger man litt pause fra forhold. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen da. Du får nesten bare holde litt tilbake om det er det hun ønsker! Finne på noe nytt med henne, slik at ikke alt blir det samme hver gang. Ta henne med på kino, resturang, bowling om hun ønsker det.. Det er egentli ikke så mye ellers du kan gjøre! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Trist å høre ! Noen ganger trenger man litt pause fra forhold. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen da. Du får nesten bare holde litt tilbake om det er det hun ønsker! Finne på noe nytt med henne, slik at ikke alt blir det samme hver gang. Ta henne med på kino, resturang, bowling om hun ønsker det.. Det er egentli ikke så mye ellers du kan gjøre! Lykke til har faktisk vert sammen nå snart i 2 år i desember. har spurt om alt dette. er enig at ting er litt ensformig men prøver så godt jeg kan.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 har faktisk vert sammen nå snart i 2 år i desember. har spurt om alt dette. er enig at ting er litt ensformig men prøver så godt jeg kan. kanskje det kan hjelpe å slutte å prøve? det er ofte noe med at man ikke vet hvor godt man har det før det er borte.. nå vet jeg ikke hvordan dere er, men hvis kjæresten min hadde prøvd så hardt, hele tiden planlagt ting, hele tiden pøvd å være romantisk hadde jeg følt han som innpåsliten og ja gått lei.. han er derimot veldig lite slik, men holder meg litt på pinebenken slik at jeg vil ha mer
Jade Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Har dere pause? Er det slutt? Eller synes hun bare at dere er for mye sammen? Det er bare sunt å være med andre enn kjæresten hele tiden. Man skal også få tid til å pleie venner, familie og interesser, skole og/eller jobb. Spør om hun føler det samme for deg fremdeles. Det er vel egentlig det du er redd for at hun ikke gjør?
mrjigga Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 fir tiden er jeg redd for det meste jeg gjør blir feil. vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette her lenger. hun sier hun er lei meg rett å slitt at det har blitt for mye.. nå har jeg vel ikke vert med hun siden torsdags kveld eller noe slikt og kan si at det blir tyngere og tynger per dag som går.. prøver å spørre åssen det går åsånt, noe som jeg trudde var rimelig normalt... uansett om det er kjæreste eller ei... så spurte jeg en gang til rundt kvelden da var alt galt da var det mas og kjas osv sa jeg bare rett å slett ta kontakt når du gidder..
Frey Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hvor gamle er dere? Gjør deg litt kostbar. La henne komme til deg nå. Legg planer med kompiser, og ikke sitt hjemme og vent på henne. Om du har planer når hun ringer så ikke endre på planene for hennes del. Gjør avtale med henne en annen dag. Damer liker ikke at menn "maser".
Gjest En annen mann Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 fir tiden er jeg redd for det meste jeg gjør blir feil. vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette her lenger. hun sier hun er lei meg rett å slitt at det har blitt for mye.. nå har jeg vel ikke vert med hun siden torsdags kveld eller noe slikt og kan si at det blir tyngere og tynger per dag som går.. prøver å spørre åssen det går åsånt, noe som jeg trudde var rimelig normalt... uansett om det er kjæreste eller ei... så spurte jeg en gang til rundt kvelden da var alt galt da var det mas og kjas osv sa jeg bare rett å slett ta kontakt når du gidder.. Trist å høre at du har det slikt. Det jeg kommer til å skrive her, kan muligens oppfattes noe provoserende og konfronterende, men det er altså ikke kritikk av deg som person og hvordan du opptrer i forholdet, kun noen gode tips på det som preger mange av forholdene i dag. Har selv venner/bekjente som tidligere har opplevd det du beskriver i større eller mindre grad. Av det jeg leser kan det syntes som om hun syntes du har blitt for "snill" og "ettergivende", og det er desverre en del kvinner som blir avtent av slik. Og her virker det som om hun har deg akkurat hvor hun vil ha deg, vet dette veldig godt og benytter seg av dette, da slike sårende kommentarer likevel ikke får noen konsekvenser fra din side. Videre vet hun kanskje at hun ikke trenger å ta kontakt igjen selv, for du har jo likevel gjort det selv hele tiden. Så et godt råd til deg vil være å følge opp det du sa ift. at hun skal ta kontakt når hun gidder. Selv om det kan være veldig vondt, ikke fall for fristelsen til å ta kontakt igjen med en gang. Forsøk å la henne kjenne på følelsene sine i forhold til deg, og således "tvinge" henne til å ta kontakt selv. Selvfølgelig kan dette slå begge veier. Hvis hun er glad i deg og bryr seg om deg, er sannsynligheten stor for at hun tar kontakt, og kanskje dere kan jobbe for å få forholdet opp å gå igjen derfra. I verste fall kan det vise seg at hun ikke har noen spesielle følelser for deg, og man kan desverre ikke se bort fra at dette forholdet nærmer seg slutten. Og ja, det kan være dødsvondt når det står på slikt, og også å innse at forholdet kanskje ikke er liv laga. Men det er det bare du selv som kan vurdere. Men ingen skal finne seg i sårende kommentarer som at partneren er lei en eller å bli beskyldt for å gjøre "alt" galt når man faktisk tar kontakt og prøver å ordne opp. For da er det faktisk bedre at det tar slutt spør du meg. Uansett, lykke til med hva du velger å gjøre.
mrjigga Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 jeg tror dette kan gå begge veier ja... altså jeg ser på deres svar på min støtte.. sier akkuratt det samme når noen jeg kjenner er i samme situasjon men er noe i det med at man ikke greier å følge sine egne råd.. altså jeg skal møtte henne i morgen og snakke ut om ting.. jeg vet ikke heeelt hva jeg ksal gjøre om dette går rett id ass... men får vel ta det som en skikkelig mann men grinelåter og dill og dall prøver å se en annen vinkling på dette ta det litt med en smil og se på det posetive menneske jeg har blitt med hennes nærver.. takker for alle råd og alt bare å kjøre på om dere har noe klokt å si til meg.. og du som lurte på alder.. er 19 år gammal..
Gjest En annen mann Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 jeg tror dette kan gå begge veier ja... altså jeg ser på deres svar på min støtte.. sier akkuratt det samme når noen jeg kjenner er i samme situasjon men er noe i det med at man ikke greier å følge sine egne råd.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...id=6132561altså jeg skal møtte henne i morgen og snakke ut om ting.. jeg vet ikke heeelt hva jeg ksal gjøre om dette går rett id ass... men får vel ta det som en skikkelig mann men grinelåter og dill og dall prøver å se en annen vinkling på dette ta det litt med en smil og se på det posetive menneske jeg har blitt med hennes nærver.. takker for alle råd og alt bare å kjøre på om dere har noe klokt å si til meg.. og du som lurte på alder.. er 19 år gammal.. Du har jo innsett situasjonen selv, og da har du allerede kommet et stykke på vei. Og det er bra. Selvsagt er det svært forskjellig å gi råd til andre enn å sitte i den samme situasjonen selv. Selv om rådene man mottar kan virke helt logiske og man er veldig klar over at noe er som det ikke skal være, så sitter likevel innrømmelsen om at ting ikke er bra likevel langt inne for en del - og det er jo naturlig når man har/har hatt sterke følelser for noen. Hvis du lurer på hva man skal gjøre hvis det ikke går bra, så kan det være bra å unne seg noen deppedager. Men så er det lurt å begynne å leve litt igjen så snart som mulig, så man ikke "brenner inne" med sorgen hele tiden. Ta kontakt med gamle venner igjen, ta en tur på byen eller bestill en helgtur et sted for å komme litt vekk fra det hele. Det er også bra at du er innstilt på å ta med deg det positive forholdet har inneholdt. Det kan du i så fall ta med deg inn i neste forhold.
mrjigga Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Igår blei det konstantert at det var slutt.. men hun sier at det frotsatt er håp for oss på en måte.. vet ikkke helt om jeg skal vente å finne det ut :/
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Igår blei det konstantert at det var slutt.. men hun sier at det frotsatt er håp for oss på en måte.. vet ikkke helt om jeg skal vente å finne det ut :/ Beklager å måtte si det,du er satt på gress! Om ikke den berømte plenen er grønnere på den andre siden av gjerdet kan hun nok komme tilbake til deg. Er det verdt det?
Jade Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Å slå opp med noen og si at det fortsatt er håp, synes jeg er skikkelig råttent! En tidligere kollega av meg ble dumpet av typen sin. Hver gang hun nesten kom over han, så ga han henne "stikk" av håp. Det tok år før hun kom over han! Noe han sikkert så som et stort kompliment, og en grei "backup", selv om han trolig aldri hadde planer om å gå tilbake til henne. Selv om hun sier at det er håp, så trenger du ikke sette livet ditt på vent. Kom deg videre. Og skulle hun ombestemme seg, så er det jo heldig for henne hvis du fortsatt har følelser for henne, men ikke en selvfølge! Hvis hun fortsatt hadde hatt følelser for deg, så hadde hun ikke gjort det slutt.
mrjigga Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 saken er at hun er redd for å snakke med andre gutter osv siden ejg er så sinnsykt sjalu.. var livredd for å miste henne. men igår så alt i knus og knas. vet jeg sitter her å beskytter henne på en måte.. vi snakker sammen om dette ca hele tia via sms og msn. og blir på en måte pause da men personelig har jeg ikke trua på pauser så er rett å slett ordløs om hva jeg skal gjøre for å gå videre eller eventuelt få henne tilbake
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #15 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke ta kontakt med henne, og la tiden gå. Blokker henne på msn, slett nummeret hennes, og sett mobilen din til å bare motta fra kontaktlista. Det er det eneste som til syvende og sist fungerer. Jo mindre du tenker på henne jo lettere blir det. Og sjalusi er aldri veien å gå når man er redd for å miste noen, det er en hard og vond følelse og når det blir for mye av den så driver den bare folk vekk. Men det har du kanskje skjønt? Det gjør vondt nå. Men det går over. Det lover jeg deg.
mrjigga Skrevet 21. oktober 2008 #16 Skrevet 21. oktober 2008 Problemet er om jeg greier det.. er en gangske sentimental kar.. var hos psykolog sist gang med annen ei men detta svir på en heelt annen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå