Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Hei! Har møtt en mann som har litt hår fobi..... Så jeg har barbert meg på leppene i dag.. (etter jeg var litt flau i går.. ) Men hvordan skal det se ut? Har aldri sett andre barberte.. :oops: bortsett fra han da.. hehe.. Leser at mang lar det stå igjen en stripe.. Mener dere en stripe rett opp fra sprekken liksom? Bred? Smal? Kort langt hår på den? Tror jeg føler meg litt naken uten noe hår.. Poenget for han var vel å slippe å få hår i munnen.... tror jeg.. Kommer jeg ikke til å kjennes som et piggsvin? Håper noen kan tipse meg om lekre frisyrer.. i tilfelle den må vises frem i dag.. *S*
Nilma Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Hei! Har møtt en mann som har litt hår fobi..... Så jeg har barbert meg på leppene i dag.. (etter jeg var litt flau i går.. ) *S* Glad samboeren min ikke har ørefobi, da måtte jeg vel ha skåret dem av meg....
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Hei! Har møtt en mann som har litt hår fobi..... Så jeg har barbert meg på leppene i dag.. *S* ah........det er så godt å lese at det finnes jenter meg egne meninger her inne. Jenter som selv bestemmer om de vil barbere seg eller ei..... Ærlig talt, hvor gammel er du?? 15? 17?
Gjest øø? Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Glad samboeren min ikke har ørefobi, da måtte jeg vel ha skåret dem av meg.... Hva skal han inni ørene etter???
Gjest øøh? Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 ah........det er så godt å lese at det finnes jenter meg egne meninger her inne. Jenter som selv bestemmer om de vil barbere seg eller ei..... Ærlig talt, hvor gammel er du?? 15? 17? Er ikke et forhold basert på å gi eller ta? dama mi foretrekker meg kortklipt i nakken og det er greit, Selv om jeg trives best med litt lengde. Men altså viktigst er at hun trives sammen med meg. Ah.......Synes det er så mange pripne jenter her inne som på død og liv skal bestemme alt selv.....
baltus brown Skrevet 11. juni 2003 #6 Skrevet 11. juni 2003 Skaff deg Magasinet fra lørdag du... (Det som følger med dagbladet...)
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 ah........det er så godt å lese at det finnes jenter meg egne meninger her inne. Jenter som selv bestemmer om de vil barbere seg eller ei..... Ærlig talt, hvor gammel er du?? 15? 17? Kvinner er kvinner verst ja - ingen tvil om det vel.. :evil: Her kommer en ung og nyforelsket kvinne og forteller at hun har barbert seg for å glede den nye mannen i sitt liv, og DA SKAL HUN ALTSÅ SPIKRES OPP PÅ VEGGEN FORDI HUN IKKE HAR EGNE MENINGER hadde hun hatt veldig mye i mot å barbere seg, så hadde hun sikkert ikke gjort det! Det var min mann som lurte på om jeg kunne barbere meg den aller første gangen også, og siden har jeg likt å ha det sånn, og har det sånn selv om jeg ikke er i forhold også. Jenta her spurte om et råd, hun ba ikke feministene om å spytte på henne!!!! SKAM DERE!!
Gjest Change Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Hei :D Jeg pleier å la det stå en ca 1 1/2- 2 cm bred stripe igjen.Jeg pleier å klippe håret i stripen ganske kort! Det kommer sikkert til å klø litt etter barbering nå i begynnelsen, men det gir seg. Et par ganger har jeg formet håret som en pil som peker nedover eller et hjerte...dette har falt i smak hos kjæresten Kanskje du merker at følsomheten og nytelsen øker nå som du er barbert....det gjorde jeg Change
Bridget Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Noen lar det være igjen en liten stripe rett opp fra sprekken som Change skriver, noen lar det være igjen en liten trekant - finn ut hva du syns er best. Hvis du smører med Brulidin (sårsalve du kjøper på apoteket) etter barbering får du ikke kløe og røde prikker som vanligvis dukker opp etter barbering. :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #10 Skrevet 13. juni 2003 Slettet. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
mowgli Skrevet 13. juni 2003 #11 Skrevet 13. juni 2003 Brulidin? Fungerer den bra? Føler jeg har prøvd alt for å slippe nuppene men det tipset har jeg ikke hørt før. Løper til apoteket med en gang nå får å kjøpe Brulidin
Bridget Skrevet 13. juni 2003 #12 Skrevet 13. juni 2003 mowgli: Fant det tipset et eller annet sted på nett og det fungerer suverent for meg og noen venniner av meg som jeg har gitt det videre til. Pleier å smøre med det samme jeg har barbert og så om kvelden - da får jeg ikke en eneste nupp :-) Men jeg kan selvsagt ikke garantere for at det har samme effekt på alle andre, men det er absolutt verdt et forsøk!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #13 Skrevet 14. juni 2003 Takk for gode svar endelig! Ble faktisk litt såret over de første svarene.. Er slett ikke 15 år.. er faktisk 25, og han er 32.. Og, såklart gjør jeg det ikke kun for ham! Men jeg har lyst å gjøre det, jeg har jo såklart lyst å være sexy for han!! ER det galt???? Nei! Syns det er gøy å ekspeerimentere selv også.. og det blir jo mye deiligere å ta på selv også.. Dessuten utrolig praktisk nå om sommeren.. Dette betyr ikke jeg mangler egne meninger, men dette er faktisk MITT ønske! Han syns jeg var deilig uansett han! Så, takk for rådene, skal kjøpe Brulidin! Og neste gang blir det voks! Må bare spare litt igjen først Det er HERLIG å være forelsket igjen etter et par år med kjærlighets sorg!! Nyt sommeren!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå