Gå til innhold

"ting vi aldri har gjort"-gruppa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siam_*
Skrevet

Noen venninner og jeg har laget en "action-gruppe" hvor vi på omgang skal finne på en aktivitet som vi lenge har hatt lyst til å prøve, men aldri har fått gjort. Og da er det kjekt med mange forslag! Både fysiske og rolige aktiviteter er aktuelle. Vi bor i Østfold, men kan reise til Oslo og Akershus.

Hittil har jeg notert meg

Klatre i klatrevegg

Porselensmaling

Poledancing

Flamenco

Matlaging (sushi og tapas f.eks)

Kan dere hjelpe meg med flere forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Bueskyting

Skikkelig kul ide å lage action-gruppe! Lykke til.

Skrevet

Lære å mikse drinker kurs

Hoppe i fallskjerm

Malerkurs

Gjest hyggelig
Skrevet

Kajakkpadling

Kampsport (evt selvforsvarskurs)

salsakurs

Skrevet

Pistolskyting

Fluefiske

Statist i film/serie (hotell Cæsar?)

Jobbe frivillig med dyr/mennesker/besøkshjelp på sykehus el. fengsel

Sjørafting

Planlegg fjelltur med overnatting og full pakke.

Action er utfordrende og litt på kanten av hva som kan oppfates som behagelig. Så porseleensmaling skurrer for meg..

Gjest Tigress
Skrevet (endret)
Action er utfordrende og litt på kanten av hva som kan oppfates som behagelig. Så porseleensmaling skurrer for meg..

Tja, å kalle det action blir vel feil, men poselensmaling ville truleg vore veldig utriveleg for meg i alle fall - sitte stille så lenge? AAAARRRGHHH!

Endret av Tigress
Skrevet (endret)

Stepping (noe jeg alltid har hatt lyst til å lære meg).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Rafting

Kajakk

Padling

Dykking

Kiting til vanns eller på snø

Seilfly

Skrevet

Det trenger ikke å være så veldig fysisk utfordrende for å kvalifisere. Vi kaller oss for actiongruppa fordi vi rett og slett får satt ting vi har lyst til å gjøre i action. :fnise:

Og det er et kostnadsspørsmål her og. Så å betale mange tusen kroner for en aktivitet er ikke så aktuelt, så fallskjermhopping utgår nok.

Og vi skal fortrinnsvis møtes en ettermiddag midt i uka, så det bør ikke ta så veldig mye mer enn et par timer heller...

Om det er flere som har noen gode forslag så kom med dem!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Strippekurs

Se Aktiv i Oslo for flere tips. :-)

Gjest Wrangler
Skrevet

Dette vil jeg også være med på! Tror jeg må spørre noen venner... :sjenert: genial idè!

Skrevet

Sandboarding

Jobbe med ville dyr i Afrika

Skrevet

Folkeuniversitetet har jo mange kurs som kunne være aktuelle?

Melde seg som blodgiver (ikke så veldig action-preget, men det er noe mange tenker på at de skulle ha gjort, men aldri gjør!)

Gjest Gjest_siam_*
Skrevet

Takker igjen for flere tips.

Vi er godt i gang med actiongruppa vår, og hittil har vi testet røhnhjul og isbading. Og på mandag skal vi klatre i klatrevegg.

Veldig morsom gruppe, og gøy å endelig få prøvd en del nye ting.

Gjest strykebrett
Skrevet

Ta med kamera, gå en tur i forskjellige omgivelser å ta bilde av ting dere ser. Det er utrolig mye pent her i verden man ikke ser når man haster forbi fra a til b. Så kan dere se på bildene sammen og kanskje lage album eller kort av dem etterpå :)

Veldig bra opplegg med den gruppa der må jeg si, er imponert!

Skrevet

Kanskje gokart kunne være en idè? Bestiller dere på forhånd, får dere konkurrere mot hverandre og det er veldig gøy! Ikke er det voldsomt dyrt heller.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...