Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av meg, så fant ut at jeg trenger noen små forandringer! Og håpet da at det var noen av dere der ute som hadde noen bra forslag :)

Jeg har halv-langt brunt hår, ganskje kjedelig egentlig.

rundt ansikt, men ikke trillrundt =P litt former er der..

er litt smålubben =P

noen av dere der ute som også har noen sjønnhetstriks? da tenker jeg ikke på hårkurer o.l men hva man kan gjøre for å rett å slett se bedre ut. til hverdags, fest... også gjerne hva som er litt sexy.

jeg er forresten student, så skal jeg gjøre noe med håret så må det bli hjemmeprodukter, og har heller ikke råd til å kjøpe meg en helt ny garderobe =P

takker på forhånd for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dersom du vil ha forandring er hjemmefarging/striping en kjapp måte å få en forandring på. Veit ikke helt hudfargen din, men dersom man bruker farge me rødtoner i,blir man lett bleik (har erfart det sjøl..)

Dersom du vil klippe håret er jeg kjempefornøyd med bob, lett å stelle, og lett å variere. Man blir straks litt tøffere med en skikkelig frisyre. For å få litt billigere, er det mange frisørsalonger som har studentrabatt, eller evt lærlingklipp.

Når det gjelder å friske opp garderoben hjelper det mye å friske opp med tilbehør. Belte, tøft kjede, store øredobber (er jeg glad i hvertfall..)

Lykke til!

Skrevet
Hei

Dersom du vil ha forandring er hjemmefarging/striping en kjapp måte å få en forandring på. Veit ikke helt hudfargen din, men dersom man bruker farge me rødtoner i,blir man lett bleik (har erfart det sjøl..)

Dersom du vil klippe håret er jeg kjempefornøyd med bob, lett å stelle, og lett å variere. Man blir straks litt tøffere med en skikkelig frisyre. For å få litt billigere, er det mange frisørsalonger som har studentrabatt, eller evt lærlingklipp.

Når det gjelder å friske opp garderoben hjelper det mye å friske opp med tilbehør. Belte, tøft kjede, store øredobber (er jeg glad i hvertfall..)

Lykke til!

jeg har nå bestemt meg for å farge håret blondt og ha mørke stiper i. er fra før av mørkebrun, og blir nok en lang prossess for å få dette fint! men forandring må man ha :) er ganske lys i huden..

jeg skal sjekke opp med lærlingklipp her jeg bor, så kanskje jeg kan få gjort det ordentlig! :)

takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...