Gå til innhold

Vilnius

Gjest Gjest_reiseglad_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_reiseglad_*
Skrevet

Hei, jenter. Kan dere fortelle meg hvilke reisebyråer tar meg til Vilnius?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler å bestille både flybilletter og hotell på Norwegian side internettsider.

Selv har jeg bodd på dette hotellet og var veldig fornøyd. Ikke noe luksushotell, men du skal lete lenge etter noe like bra til den prisen.

Skrevet

jeg var nettopp i vilnius og det er ikek en by å anbefale.. og slettes ikke så billig som "alle" skal ha det til, var toppen av skuffelse!!! :snurt:

Skrevet
jeg var nettopp i vilnius og det er ikek en by å anbefale.. og slettes ikke så billig som "alle" skal ha det til, var toppen av skuffelse!!! :snurt:

Hadde du glemt valutakursen da eller?

• 4 uker senere...
Skrevet

Er litt enig der. Har du ikke vært i Tallinn eller Riga så kan disse to byen heller anbefales. Mye er likt men veldig mye trivligere enn Vilnius.

Skrevet
Er litt enig der. Har du ikke vært i Tallinn eller Riga så kan disse to byen heller anbefales. Mye er likt men veldig mye trivligere enn Vilnius.

Jeg er ikke enig. Jeg har vært i alle tre byene, og holder nesten en knapp på at Vilnius er vakrest og best hvis man nå først skal sammenligne. Men alle tre byene har sin sjarm, så ta de for deg en etter en. Alle er verdt et besøk.

Skrevet
Jeg er ikke enig. Jeg har vært i alle tre byene, og holder nesten en knapp på at Vilnius er vakrest og best hvis man nå først skal sammenligne. Men alle tre byene har sin sjarm, så ta de for deg en etter en. Alle er verdt et besøk.

Vilnius er en flott by, ja. Jeg liker Tallinn best av disse og med Vilnius rangert på andreplass, men som du sier, alle er verdt et besøk (eller flere). Jeg har brukt Norwegian eller Estonian Air de gangene jeg har reist til Baltikum, og bestilt hotell på egenhånd eller via venere.com e.l.

• 7 måneder senere...
Skrevet
Jeg anbefaler å bestille både flybilletter og hotell på Norwegian side internettsider.

Selv har jeg bodd på dette hotellet og var veldig fornøyd. Ikke noe luksushotell, men du skal lete lenge etter noe like bra til den prisen.

drar opp igjen en gammel tråd om Vilnius..

Prøver å bruke linken din for å finne hotellet Fjellsippa - men den virker ikke.....

Noen andre som har hotell å anbefale? Vi reiser uten barn på kjæreste tur :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Å kjøpe flybilletter på Norwegian er smart, men jeg pleier vanligvis ikke bestille hotell via et flyselskap. Ofte er dette dyrere og med mindre utvalg enn å bruke en spesialisert hotellbooking-tjeneste. Sjekk hotell i Vilnius. Litt dumt at det står i Litauisk valuta, men gjør du et søk får du alle priser i NOK.

Gjest Gjest_85
Skrevet

Jeg har bodd i Vilnius og jeg anbefaler selvfølgelig denne byen! Det er en utrolig flott sommerby, med både vakker natur (utenfor sentrum) og pen arkitektur. Gamlebyen er flott! Servicen er elendig, i butikker og kafeer, men det er en del av sjarmen ;) Jeg skal hvertfall ta med kjæresten min dit!

Jeg vil Congress Hotel. Forsvidt rimelig, god standard +, utsøkt frokost (til å være litauen) og nær hovedgaten, like ved operaen!

(PS: dra på operaen! det er dødsbillig!)

Ellers Ambassador hotel, megabillig, helt ok standard, ligger i hovedgata, men dårlig frokost!

Hvis du lurer på noe, er det bare å spørre ;)

Skrevet
Å kjøpe flybilletter på Norwegian er smart, men jeg pleier vanligvis ikke bestille hotell via et flyselskap. Ofte er dette dyrere og med mindre utvalg enn å bruke en spesialisert hotellbooking-tjeneste. Sjekk hotell i Vilnius. Litt dumt at det står i Litauisk valuta, men gjør du et søk får du alle priser i NOK.

Norwegians hotelltjeneste er via WWTE som er en av de største hotellbookingsselskapene i verden ;) Og de har prisgaranti, på lik linje med hotell.com og expedia. Jeg har vært godt fornøyd med alle mine bestillinger der, men anbefaler uansett et søk på finn.no - ikke alle tilbyderne har avtaler med alle hotellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...