Gjest anonym for øyeblikket Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ja tenk at det er muuuulig! Som jeg skrev her for for noen uker siden under tråden "Nå sitter jeg fint i det!", traff jeg en mann på en reise for en stund siden. Han har overraskende skrevet kjærlighetsbrev til meg for noen uker siden, noe jeg ikke bifaller. Vi ble gode venner på reisen, men jeg vil holde det på det nivået. Men i natt da jeg såvidt våknet da min mann dro meg inntil seg, hørte jeg noen som sa navnet til min utenlandske venn. Og det kom fra min egen munn! Kan ikke fatte at det går an! Jeg har jo ikke tenkt på ham i det hele tatt, og plutselig så ramler navnet hans ut av munnen min mens jeg halvsover. Det finnes ingen i vår omgangskrets med det navnet, så jeg kan ikke skylde på det heller. Nå kommer min mann snart hjem fra arbeid og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si om han konfronterer meg med det. Noen forslag? Jeg vil ikke at han skal vite om min venn, det vil bare rote til forholdet vårt som har vært litt lunkent i det siste. Han er av den sjalu typen og han kommer til å legge mye mer i den "romansen" enn jeg gjør. Hjelp!
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Oj, er det bare jeg i denne verden som har gjort dette? Ingen som har noen gode forslag eller erfaringer?
Gjest Miley Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Si du drømte, og du sikkert bare drømte om noen med det navnet. Jeg kan da drømme om pernille selv om jeg aldri har møtt noen som heter det. Ikke gjør noe ut av det, for det er jo ingenting.
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Si du drømte, og du sikkert bare drømte om noen med det navnet. Jeg kan da drømme om pernille selv om jeg aldri har møtt noen som heter det. Ikke gjør noe ut av det, for det er jo ingenting. Nei du har kanskje rett, best å late som ingenting. Men det navnet kjenner han til fordi han har sett bilder fra turen og vet hvem vi jobbet med. Jeg har aldri hørt noen med det navnet før, ihvertfall. Han har kommet hjem fra jobb nå, men han sier ingenting, bare ser rart på meg...
Gjest Eugene Onegin Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Å dette er et problem hvorfor ?.....
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan hadde du reagert hvis dama di hadde stønnet en annen manns navn mens hun ligger i dine armer?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Hvis jeg trodde hun hadde drømt hadde jeg ikke lagt noe i det. Men jeg hadde selvsagt spurt henne hva hun drømte :-) Går nok bra skal du se :-)
Gjest Wind Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Man kan jo drømme om forskjellige folk man kjenner. Jeg har flere ganger drømt om fjerne venner eller folk jeg ikke har tenkt på/sett på flere år. Kan ikke være så vanskelig å ro seg utav dette.
camilla* Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Du kan jo fortelle han at du våknet av at du sa navnet til mannen og ikke aner hva du drømte. eller så kan du si at du drømte om det møtet/kurset dere hadde. Du stønnet vel ikke navnet mens dere hadde dere - men mere i søvne...? Nei vet du va. Enten lat som ingenting eller si noe slikt som at hørte du at jeg sa et navn i natt? Jeg våknet av det jeg ! Lurer på hvorfor jeg drøme om han..osv. Hender jeg drømmer om mange kjente/gamle kjente og det er da ikke noe galt med det. Drømmer om ekser og jeg..sånn er det bare. har jo ikke gjort noe galt for det !!
CeeCee Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Uff.... Jeg har til og med drømt at jeg hadde sex med en person jeg misliker svært sterkt! Ble helt dårlig da jeg våkna.... TS: Er mannen din littegranne oppegående vet han at man kan drømme rare ting som ikke på noen måte gjenspeiler virkeligheten...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Uff.... Jeg har til og med drømt at jeg hadde sex med en person jeg misliker svært sterkt! Ble helt dårlig da jeg våkna.... TS: Er mannen din littegranne oppegående vet han at man kan drømme rare ting som ikke på noen måte gjenspeiler virkeligheten... Drømmer er ofte noe fullstendig urealistisk og kan være langt fra virkelighetens tanker og følelser, man kan drømme at man gjør det helt motsatte av hva man på ordentlig ønsker å gjøre. Men, drømmer kan også stemme godt overens med virkelighetens tanker og følelser i stor grad. Noe jeg tror i TS` tilfelle, da hun har skrevet en spesiell tråd om denne mannen tidligere... TS: Du kan kanskje få mannen til å tro at det ikke betyr noe. Men kan du lure deg selv...?
Jade Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 Det går fint an å si et navn i søvne uten at det ligger noe bak. Det bør mannen din skjønne. Hvis han er unormalt sjalu, og dermed ikke skjønner det, så er det hans problem, ikke ditt. Hvis det ligger noe mer bak, så har dere gjerne noe dere bør snakke om...
Gjest ts Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Drømmer er ofte noe fullstendig urealistisk og kan være langt fra virkelighetens tanker og følelser, man kan drømme at man gjør det helt motsatte av hva man på ordentlig ønsker å gjøre. Men, drømmer kan også stemme godt overens med virkelighetens tanker og følelser i stor grad. Noe jeg tror i TS` tilfelle, da hun har skrevet en spesiell tråd om denne mannen tidligere... TS: Du kan kanskje få mannen til å tro at det ikke betyr noe. Men kan du lure deg selv...? Åh fillern, du er inne på noe der! Følte meg veldig skuffet over meg selv da jeg hørte munnen min si navnet hans i en veldig spesiell tone. Jaja, her er det kanskje på tide med litt ærlighet med seg selv. Fy flate, nå føler jeg meg dum altså. Irriterende at hjerte og hjerne ikke samarbeider! Stakkars mannen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå