Livets datter Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Det er altså i Lillestrøm det skjer i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Det er altså i Lillestrøm det skjer i helgen! Høres helt utrolig ut! Skjer det noe der, altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg var i Lillestrøm en tur i går, og det var ikke særlig gøy. Sentrum er stengt av og det er kaos i trafikken der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, gjør plass for KARUSELLENE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg liker karuseller :D Skal tivoliet være i sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, hele Storgata blir full av karuseller :D og strikkhopp osv. Leste programmet igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Kanskje jeg skal ta meg en tur da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvis jeg ser en stor, gul og hoppende banan i gatene, så vet jeg at det er deg! Hvis du ser en grønn frosk med rusk i øyet, er det meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Greit :D Si hei om du ser meg da. Det er ikke alltid jeg ser forskjell på frosker med og uten rusk i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 12. juni 2003 ...for det er jo fare for at det blir en god del frosker i gatene der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #11 Del Skrevet 12. juni 2003 Man kan jo aldri vite, det er tross alt Lillestrøm vi snakker om :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 Hils alle kjente da hvis dere ser noen for rusk (og bananskall?) i øyet! Jennifer -pleide å kjenne ganske mange i Lillestrøm- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 16. juni 2003 Konserten vel overstått. Og der BLE det faktisk liv. Kan ikke huske sist det var så mye folk i Lillestrøm! Rai rai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå