Gå til innhold

AVG hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet

Når jeg kjører AVG, så når den er ferdig kommer det opp forskjellige tall for hver gang, at det er så og så mange "warnings", og så og så mange "infection" osv.

Fjerner AVG de av seg selv, eller må jeg gjøre noe? Vis jeg feks trykker meg inn på de og å prøve å slette de, kommer jeg bare inn på en mappe med masse rare greier..

Og kl 12 så scanner AVG dataen min av seg selv, da har jo ikke jeg AVG oppe. Så kan det poppe opp en firkant nede i høyre hjørne om at det er så og så mange "warnings", og så og så mange "infections". Men så forsvinner den, g da har ikke jeg mulighet å komme inn for å evt slette de. Ikke at jeg har klart det før. Så lurer egentlgi på om de blir slettet av seg selv? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg kjører AVG, så når den er ferdig kommer det opp forskjellige tall for hver gang, at det er så og så mange "warnings", og så og så mange "infection" osv.

Fjerner AVG de av seg selv, eller må jeg gjøre noe? Vis jeg feks trykker meg inn på de og å prøve å slette de, kommer jeg bare inn på en mappe med masse rare greier..

Og kl 12 så scanner AVG dataen min av seg selv, da har jo ikke jeg AVG oppe. Så kan det poppe opp en firkant nede i høyre hjørne om at det er så og så mange "warnings", og så og så mange "infections". Men så forsvinner den, g da har ikke jeg mulighet å komme inn for å evt slette de. Ikke at jeg har klart det før. Så lurer egentlgi på om de blir slettet av seg selv? :klø:

Hei,

du har nokl en knapp som heter "move to vault" , denne bruker jeg for å isolere problemet.

Gjest TittTitt
Skrevet
Om du vil være helt sikker på at du har fått fjernet alt, kan du følge veiledningen jeg har laget her: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=64908

og poste loggene her i kvinneguiden sitt forum i denne tråden din :)

Ehh, det der skjønte jeg fint lite av, hehe..

Alt jeg lure rpå er om de warning'ene blir slettet når AVG er ferdig og scanne, eller om de bare sier "ja vi fant 5 advarsler" men så må jeg selv slette de..?

Skrevet
Ehh, det der skjønte jeg fint lite av, hehe..

Alt jeg lure rpå er om de warning'ene blir slettet når AVG er ferdig og scanne, eller om de bare sier "ja vi fant 5 advarsler" men så må jeg selv slette de..?

Du må selv slette dem, eler flytte dem til Vault.

Mvh

Andrè

Gjest TittTitt
Skrevet
Du må selv slette dem, eler flytte dem til Vault.

Mvh

Andrè

Åhja, hvordan gjør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...