Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille noe fra nettet av en selger som jeg har handlet hos to ganger før med stort hell, men nå er det helt umulig å bruke paypal. Det har aldri vært sånn før..

Vanligvis trykker jeg på "commit to buy", så går jeg inn på hotmailen min og klikker på "buy now". Da kommer jeg til en side hvor adresse og prisen står, også trykker jeg videre og der må jeg logge inn i paypal. Det er der problemene starter..

Jeg taster inn email + passord, men blir ikke logget inn, og blir bedt om å skrive inn kortnummeret mitt. Det vil jeg jo selvfølgelig ikke siden jeg har paypal..

Men så går jeg da til paypal siden og logger meg inn der helt fin, med samme brukernavn og passord, selv om det ikke går på ebay.. Hvis jeg prøver hele prosedyren igjen mens jeg fortsatt er logget inn på paypal, går det fortsatt ikke.. Er det bare noe feil der nå, eller gjør jeg noe galt?

Hadde blitt veldig glad om noen skjønner roteinnlegget mitt og kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, forstår ikke helt hva du mener nå Rexina. Men hvis du går inn på Ebay, på nettopp den tingen du har kjøpt - Der pleier det da å være en knapp med "Pay now" Da blir du sendt videre, og må logge inn med brukernavn og passord til Paypal for å betale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...