Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har tenkt jeg skal være flink i år sånn at jeg slipper å stresse i desember. Derfor prøver jeg å gjøre juleforberedelsene unna så tidlig som mulig. Har en del julegaver under kontroll, blant annet. Nå har jeg lyst til å skrive ferdig julekortene allerede. Eller i hvertfall begynne på dem. Jeg er så vant til å skrive på PC nå at når jeg skal skrive pent på masse julekort så blir det krampe i hendene ganske fort. Må regne med å bruke litt tid på å få alle ferdige. Men hvor kan jeg få tak i lekre julekort allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 17. oktober 2008 #2 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har tenkt jeg skal være flink i år sånn at jeg slipper å stresse i desember. Derfor prøver jeg å gjøre juleforberedelsene unna så tidlig som mulig. Har en del julegaver under kontroll, blant annet. Nå har jeg lyst til å skrive ferdig julekortene allerede. Eller i hvertfall begynne på dem. Jeg er så vant til å skrive på PC nå at når jeg skal skrive pent på masse julekort så blir det krampe i hendene ganske fort. Må regne med å bruke litt tid på å få alle ferdige. Men hvor kan jeg få tak i lekre julekort allerede nå? Hei jeg anbefaler deg å sjekke ut på vistaprint.no! Der har de mange fine motiver og du kan få med matchende konvolutter også :) jeg gjør det nå for tredje år på rad- det blir ikke dyrt heller. Om du er ny kunde får du det gratis, du bare betaler porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. oktober 2008 #3 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei jeg anbefaler deg å sjekke ut på vistaprint.no! Der har de mange fine motiver og du kan få med matchende konvolutter også :) jeg gjør det nå for tredje år på rad- det blir ikke dyrt heller. Om du er ny kunde får du det gratis, du bare betaler porto. Takk for tipset! Men jeg er kanskje litt dum. Fant ingen gratis kort der... Tenkte forresten ikke på bildekort, jeg og sambo er ikke særlig fotogene Det var mange fine motiver på de andre kortene der, men det var stort sett doble kort, mens jeg kunne tenkt meg enkle. Og gratis fant jeg ikke. Ikke for det, jeg kan godt betale for kortene! Men om det er en mulighet for å få dem gratis så takker jeg ja til det altså. Om noen kan veilede meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 18. oktober 2008 #4 Del Skrevet 18. oktober 2008 På nettbutikken til Unicef har de mange kjempefine julekort. Jeg kjøpte derifra i fjor, og ble veldig fornøyd. 89kr for 10 doble kort. Så støtter du en god sak samtidig. Du finner dem på: www.unicef.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 18. oktober 2008 #5 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og der så jeg at du er ute etter enkle kort. De har det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 20. oktober 2008 #6 Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk for tipset! Men jeg er kanskje litt dum. Fant ingen gratis kort der... Tenkte forresten ikke på bildekort, jeg og sambo er ikke særlig fotogene Det var mange fine motiver på de andre kortene der, men det var stort sett doble kort, mens jeg kunne tenkt meg enkle. Og gratis fant jeg ikke. Ikke for det, jeg kan godt betale for kortene! Men om det er en mulighet for å få dem gratis så takker jeg ja til det altså. Om noen kan veilede meg? der ser du.. jeg har jo ikke sjekket kilden før jeg gir tipset videre... det var tidligere de hadde julekort som gratistilbud til nye kunder. Men, jeg sjekket på forsiden der. Trykk på julekort, velg alternativene du vil ha, hvite konvolutter (disse er gratis) og så får du en pris på 24.50. Jeg bestilte i fjor og betalte med frakt og alt sammen 150 el noe. Og det er ikke dårlig. For jeg bestilte ca 20 kort. Doble da. men det var det jeg ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2008 #7 Del Skrevet 24. oktober 2008 der ser du.. jeg har jo ikke sjekket kilden før jeg gir tipset videre... det var tidligere de hadde julekort som gratistilbud til nye kunder. Men, jeg sjekket på forsiden der. Trykk på julekort, velg alternativene du vil ha, hvite konvolutter (disse er gratis) og så får du en pris på 24.50. Jeg bestilte i fjor og betalte med frakt og alt sammen 150 el noe. Og det er ikke dårlig. For jeg bestilte ca 20 kort. Doble da. men det var det jeg ville ha Fantastisk morsomme julekort da Laget med karikaturer av meg, sambo og katten Vet ikke helt om jeg tør å bestille de da....siden katten også er med...men det er jo lille babyen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
questionable Skrevet 24. oktober 2008 #8 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva med å lage kort? Det er jo så in nå! Blir litt det samme som scrapbooking. Du kjøper blanke kort, pynt i forskjellige farger og fasonger, klipper og limer og lager noe helt spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. oktober 2008 #9 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sjekk ut optimalprint.com! Raskt, fine kort, god service og LAVE priser.. God kvalitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå