Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jenungen kommet hjem fra skolen og luktet svette, begge dagene har hun dusjet kvelden før, og vasker seg om morgenen.

hun er 10 år, er det normalt at 10 åringer lukter svettte, og er dette starten på puberteten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis puberteten ja, hun er jo i rett alder :)

Skrevet

Mine har luktet svette fra 7-årsalder. Behøver ikke å bety at puberteten er igang.

Kjøp deodorant.

Skrevet

Ja jeg får kjøpe en deo til henne. men trudde liksom det var "gammel" svette som luktet og ikke ny.

Skrevet
Ja jeg får kjøpe en deo til henne. men trudde liksom det var "gammel" svette som luktet og ikke ny.

Svært vanlig misoppfatning :). Ny svette kan lukte som bare det, hvis de rette hormonene er i sving.

Jeg begynte også å lukte svette så tidlig..... husker det godt. Ikke noe særlig. Fikk bare beskjed om å vaske meg med såpe, det hjalp jo ingenting. Tjuvlånte min mors ekle "Mum"-deodorant :ler:.

Skrevet

jenta mi har luktet svette fra hun var 8 år. Hun fikk da en deodorant og bruker det hver dag. Var flaut i gymmen i begynnelsen, men det viste seg at de andre jentene var missunnelige på henne , lånte hennes før de fikk sine egne etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...