Gjest Chrizzy Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jo! Endret 17. oktober 2008 av Chrizzy
Gjest Reveal ii Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, kan vi ikke bare slutte med det (tenke altså). Slutte å tenke, føle etter, gruble, analysere, tolke etc etc. Tenk så digg det hadde vært!!! (Eh, vi skulle jo slutte å tenke- så da er vi like langt)
Karry Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hvis man ikke tenker, så vil nok ingen gi deg en jobb. Hvis du ikke får en jobb, så blir det vanskelig med mat og sånt.....osv..... Men å skru av i blant skulle jeg gjerne likt!
Karry Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, kan vi ikke bare slutte med det (tenke altså). Slutte å tenke, føle etter, gruble, analysere, tolke etc etc. Tenk så digg det hadde vært!!! (Eh, vi skulle jo slutte å tenke- så da er vi like langt) Vi er sånn, det er det som skiller oss fra apene. Vil du heller være en ape?
Gjest Reveal ii Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Av og til så!!! For fy som man kan bli tussete av alle rare tanker. Og hvem vet? Kanskje bedre å være en ikketenkende ape, enn tussete kvinnfolk??? Og om jeg er ape er jeg jo lykkelig over et frodig tre og en lusbefengt venn!!!
Gjest Reveal ii Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Og når jeg tenker etter (klarer ikke stoppe), så tilhører vel denne tråden egentlig på snikksnakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå