Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 *PIP-PIP* Hopper i stolen, kaster seg over telefonen. Tekstmelding! Fra ham?? Nei, fra en venninne... Hvorfor har han ikke sendt noe siden i går?Har ikke hørt noe siden klokken ni tirsdag kveld, nå er det onsdag, og klokken er snart 3? Hva betyr det? Er han ikke interessert? Han tok kontakt sist, betyr det at det er min tur til å ta kontakt? Men hvis han var interessert, ville han vel han tatt kontakt? Med mindre han tror at JEG ikke er interessert siden jeg ikke tar kontakt? Hva om han ikke er interessert i det hele tatt? Betydde ikke alle de fine ordene noe da? Og klemmen? Kysset? Tenk om han er sjenert? Eller kanskje telefonen er av? Skal jeg ringe? Litt tidlig kanskje? Sende en melding? ÅH, hva var det jeg sa til ham i går? "Jeg liker deg godt, MEN synes vi bør ta det rolig,ikke forhaste oss".. Hvordan oppfattet han det MEN'et mon tro? At jeg IKKE liker ham? Eller er han bare litt avventende? Tenk om jeg sender en melding nå; og han tenker at jeg er masete? Tenk om han ER interessert da, men ikke liker klengete jenter? Er det klengete å sende SMS nå? Er det for kjapt? Men hvis jeg sender en uskyldig hilsen; er det klengete? Men på den andre siden - kanskje han liker jenter som viser initativ? Så hvis jeg sender SMS nå, og han liker jenter som tar initativ,så oppfatter han kanskje det positivt? Tenk om han har Ring Kontant da? Kanskje han er tom på kortet? Eller han har truffet en annen! Allerede? er det mulig da? Møtte han jo på fredag? Nei, sikkert ikke - eller... jeg kjenner ham jo ikke? Kanskje han er en skikkelig Don Juan?Kanskje han ikke gidder bry seg mer siden han ikke fikk sex? Burde vel egentlig være omvendt; la ham jakte litt?Hmmmm - er det noe på TV nå mon tro? *PIP-PIP* "Hei du :-) Gjør du på i dag da?Tenkte å høre om du ville ta en tur på kafe i kveld?" JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI!!!MEN - hva skal jeg ha på meg da?? "Hei! Har vært konsentrert om lesingen i hele dag, så en kafetur høres koselig ut ;-) Skal vi si klokken 20 på Lille Vera?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Bra skrevet - måtte smile her jeg satt og ble i bedre humør gitt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå