Gjest Knis... Skrevet 18. november 2008 #161 Del Skrevet 18. november 2008 Tyggedrops... Egentlig ser han litt ut som en sånn bifigur i Donald, en sånn som Dolly alltid ble forelsket i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. november 2008 #162 Del Skrevet 18. november 2008 Syns Ramsay er stilig når han kjefter jeg, høres mer ekte ut enn når Hellstrøm begynner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 18. november 2008 #163 Del Skrevet 18. november 2008 Tyggedrops... Egentlig ser han litt ut som en sånn bifigur i Donald, en sånn som Dolly alltid ble forelsket i... JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. november 2008 #164 Del Skrevet 19. november 2008 Tyggedrops... Egentlig ser han litt ut som en sånn bifigur i Donald, en sånn som Dolly alltid ble forelsket i... Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #165 Del Skrevet 19. november 2008 Hellstrøm ligner litt på Guffen i Donald.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 19. november 2008 #166 Del Skrevet 19. november 2008 Ble Dolly forelsket i bifigurer, trodde hun bare vinglet mellom Donald og Anton, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 19. november 2008 #167 Del Skrevet 19. november 2008 Er det bare meg som syns Hellstrøm er noe så inni helvete sexy? Synes han er litt "gammelsexy" ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 19. november 2008 #168 Del Skrevet 19. november 2008 Ble Dolly forelsket i bifigurer, trodde hun bare vinglet mellom Donald og Anton, jeg. Det var (er) da stadig noen sleske sjarmører som ber Dolly med ut - og de er gjerne en smule mer glamorøse enn stakkars Donald. Stikkord; de er store (sikkert Andebyutgaven av høy& mørk), har tynne ben, stor overkropp (bred brystkasse), bølger i håret og er fancy kledd i dressjakke og gjerne et skjerf i halsen. Har ofte rolle som vert i en TV-program eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bente Kari Britt Hege Skrevet 19. november 2008 #169 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, kutt ut da folkens. Hellstrøm er for helsike ikke sexy. Han ser ut som en vaklevoren gås. Piperenser-bein og bollemage = sexy? Kjøss meg i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hm... Skrevet 20. november 2008 #170 Del Skrevet 20. november 2008 Det var (er) da stadig noen sleske sjarmører som ber Dolly med ut - og de er gjerne en smule mer glamorøse enn stakkars Donald. Stikkord; de er store (sikkert Andebyutgaven av høy& mørk), har tynne ben, stor overkropp (bred brystkasse), bølger i håret og er fancy kledd i dressjakke og gjerne et skjerf i halsen. Har ofte rolle som vert i en TV-program eller lignende. DER har du beskrivelsen. Også har de hytte på Plankø! Hvor de inviterer Dolly med... Men tilbake til Hellstrøm. Jeg vet ikke. Det er noe med hele fyren som er supersexy, og jeg vet ikke hvorfor, for han ser jo sånn ut. Altså gåsete/hanete... Men det er noe? Kanskje det at han faktisk kunne gitt meg sjokoladetrøfler mens han ryddet kjøkkenet mitt og var litt streng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. november 2008 #171 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, kutt ut da folkens. Hellstrøm er for helsike ikke sexy. Han ser ut som en vaklevoren gås. Piperenser-bein og bollemage = sexy? Kjøss meg i.. Skriver under her jeg.. Hen ser ut som han har smakt litt for mye på både maten og vinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. november 2008 #172 Del Skrevet 20. november 2008 Men tilbake til Hellstrøm. Jeg vet ikke. Det er noe med hele fyren som er supersexy, og jeg vet ikke hvorfor, for han ser jo sånn ut. Altså gåsete/hanete... Men det er noe? Kanskje det at han faktisk kunne gitt meg sjokoladetrøfler mens han ryddet kjøkkenet mitt og var litt streng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 20. november 2008 #173 Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje noen av oss synes han er sexy fordi han er autoritær Det er ikke slik at jeg sikler etter kroppen hans akkurat. Han er bare sexy alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hm... Skrevet 20. november 2008 #174 Del Skrevet 20. november 2008 Mhm, er noe med autoriteten... Og snobberiet? Gleder meg til i kveld, skal sitte under pledd med sjokolade og tenke skitne tanker om Hellstrøm mens han gjør det renere og penere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 20. november 2008 #175 Del Skrevet 20. november 2008 Da er vi to ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hm... Skrevet 20. november 2008 #176 Del Skrevet 20. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 20. november 2008 #177 Del Skrevet 20. november 2008 ..er samme gjest, er ikke vant til å ikke ha nick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Britt Kari Bente Skrevet 20. november 2008 #178 Del Skrevet 20. november 2008 Autoritet?? Igjen; kjøss meg i rattata! Hvis autoritet er kriteriet for å være sexy så må dere vel dåne av tanken på Hitler! Jeg skal holde meg for god til å fornærme Hellstrøms utseende mer enn jeg allerede har gjort, men ber dere legge merke til at det er såvidt han får igjen jakka pga. den oppblåste mageradiusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L_C Skrevet 20. november 2008 #179 Del Skrevet 20. november 2008 Synes det blir litt "flaut" å sammenligne Hellstrøm med Hitler. Synes også det er trist at noen mener at man må være slank og muskuløs for å være sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt osv Skrevet 20. november 2008 #180 Del Skrevet 20. november 2008 Det var da fælt så mye skyld du skylle legge på mine skuldre da. Å betegne en annen uttalelser som "flaue" og "triste" er vel det eneste triste og flaue i denne tråden. Humor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå