Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Mariblom

Anbefalte innlegg

Huff, noe så tafatt har jeg ikke sett siden barneskolen... Dette var kjedelig, jeg vil se myglet mat og kakerlakker!

Forøvrig syn jeg ikke "Fiskeriet" var noe bra navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, noe så tafatt har jeg ikke sett siden barneskolen... Dette var kjedelig, jeg vil se myglet mat og kakerlakker!

Forøvrig syn jeg ikke "Fiskeriet" var noe bra navn..

Enig... Jeg fikk helt fnatt av Jone og Petter. De hadde ingenting som sjefer å gjøre! Hva han Petter var der for må gudane vite, han var jo bare i veien. Ingen av dem kunne gi et klart svar på noe, de hadde ikke en mening om noe. Jeg hadde gått på veggen om jeg måtte jobbe for dem.

Og "Fiskeriet" får det til å høres ut som et fiskemottak... Ikke noe spennende eller tiltrekkende navn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns faktisk det opprinnelige navnet var bedre.. Men, men Hellstrøm vet vel best.

Ja, han Petter var jo helt borte, fikk litt vondt av ham.. Men Jone minne meg bare om en sånn tafatt glad-kristen som aldri kan si sin egen mening.. Huff, hadde ikke gidda å jobbe for de..

Men hun jenta som ble daglig leder, hvilken dialekt var det hun hadde? Den irriterte meg saftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun jenta som ble daglig leder, hvilken dialekt var det hun hadde? Den irriterte meg saftig..

Jeg tror hun er en svenske som snakker haugesundsdialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes episoden i går fra Haugesund var utrolig bra. Det var jo en sinnsykt profesjonell stab i den restauranten. Ble veldig imponert over han kokken + hun som ble daglig leder. Det må da vel ikke være muggen mat og en masse konflikter for at det skal bli bra TV? Jeg synes at det var godt å se at det faktisk var en restaurant som hadde litt orden på både kjøkken, mat (selvom maten i utgangspunktet ikke var så bra), ansatte, lokale etc. etc. Det blir litt som Oldemors Karjol den gangen - det var jo ingenting i veien med hverken maten eller kjøkkenet, de hadde bare ikke gjester.

Problemet i går følte jeg var de to tafatte nissene Jone og Petter. Og Hellstrøm fikk jo ryddet opp med tanke på de, i tillegg til å innføre noen nye retter på menyen. Det mest fornuftige han gjorde var å sørge for at hun jenta ble daglig leder. Hun virket utrolig dyktig, og jeg ble imponert over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet i går følte jeg var de to tafatte nissene Jone og Petter. Og Hellstrøm fikk jo ryddet opp med tanke på de, i tillegg til å innføre noen nye retter på menyen. Det mest fornuftige han gjorde var å sørge for at hun jenta ble daglig leder. Hun virket utrolig dyktig, og jeg ble imponert over henne.

Tenkte det samme. Tafatte nisser er bare forbokstaven- jeg ble nesten kvalm.

Men, så godt å se at riktig person kom på riktig plass! Og så bra at det ble innført skikkelige fiskeretter i en by som Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er en svenske som snakker haugesundsdialekt.

Det var det jeg kom fram til også, synes det var utrolig fascinerende å høre på. :)

Jeg synes det var en grei episode jeg, ikke så mye action, men de fikk da orden på restauranten. Hadde vært kjedelig om alt dreide seg om dårlig mat også, det finnes da mange andre problemer restauranter kan ha. Hellstrøm fikk satt riktig person på riktig plass, byttet (eller laget) en profil til restauranten, ordnet opp med huseier så det ikke var bråk hele tiden osv.

Litt tvilende til navnet jeg også, skjønner at det var lurt med noe fiskerelatert, men ville kanskje prøvd å finne et annet. Men nå har vel Hellstrøm mer peiling en meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Jeg synes det var en grei episode jeg, ikke så mye action, men de fikk da orden på restauranten. Hadde vært kjedelig om alt dreide seg om dårlig mat også, det finnes da mange andre problemer restauranter kan ha.

Nå har jeg nettopp sett episoden, og jeg er helt enig. Det er en fin variasjon i programmet at man presenterer restauranter med ulike problemer, og forskjellige løsninger.

Jeg ble utrolig irritert over Petter - for en tafatt fyr!

For øvrig synes jeg Fiskeriet var et flott navn. Enkelt, rotnorsk og med en slags dobbel betydning.

Nå gleder jeg meg til neste episode. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig synes jeg Fiskeriet var et flott navn. Enkelt, rotnorsk og med en slags dobbel betydning.

Enig! Navnet sier jo alt om hva slags mat de spesialiserer seg på også.

Men høydepunktet var jo Hellstrøm i sort cowboyhatt - bak rattet på bobilen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to mannfolkene som var med på "Nye Amanda" var jo utrolig tafatte - flaut å se på disse to "sjefene"

Navnet på restauranten var kanskje ikke helt riktig, men tror nok at det lokker folk som er glad i fisk, ettersom resten av kaiens restauranter besto av en meny som kunn serverte kjøtt!

Det kunne kanskje ha hatt navnet: "Kaiens fiske og biffrestaurant" eller noe i den duren....?

Samboer og jeg skal i hvertfall besøke fiskeriet til sommeren - vi er i Hgsnd. hver sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Egentlig ser han jo ut som en kalkun, eller kanskje en gås...

Men det er et eller annet som gjør at jeg blir så revet med.

Han kunne gjerne ryddet opp meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det bare meg som syns Hellstrøm er noe så inni helvete sexy? :sjenert:

Om ikke "så inni helvete", så ihvertall en god del ... :sjenert:

Ramsey er overhodet ikke sexy. Han er bare stygg i kjeften, og det er ikke tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Egentlig ser han jo ut som en kalkun, eller kanskje en gås...

:ler:

:kaklehone:

Men jo, må si meg enig i at det allikevel er ett eller annet ved mannen...litt sånn tyggedrops liksom: hard utenpå, men myk inni? :sjarmor:

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...