Silmarill Skrevet 4. november 2008 #81 Del Skrevet 4. november 2008 Kjørte trikk forbi to ganger i helga, masse folk der begge gangene. Kanskje du så meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 4. november 2008 #82 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg var og spiste der kanskje en uke etter "nyåpningen" og da tok det laaaang tid å få bestille. Ba om vann og fikk beskjed om at de bare hadde vann på flaske. Sa ok til det og fikk sprudlevann. De hadde visstnok ikke vanlig vann den dagen, det var kun mulig å få sprudlevann på flaske. I tillegg manglet det noen ingredienser som stod i menyen i retten som ble servert. Maten var god den, for all del, men for en som bor i en annen del av byen kommer jeg ikke til å dra meg selv til Torshov for å kunne spise der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #83 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg var og spiste der kanskje en uke etter "nyåpningen" og da tok det laaaang tid å få bestille. Ba om vann og fikk beskjed om at de bare hadde vann på flaske. Sa ok til det og fikk sprudlevann. De hadde visstnok ikke vanlig vann den dagen, det var kun mulig å få sprudlevann på flaske. I tillegg manglet det noen ingredienser som stod i menyen i retten som ble servert. Maten var god den, for all del, men for en som bor i en annen del av byen kommer jeg ikke til å dra meg selv til Torshov for å kunne spise der igjen. Var du der en uke etter selve innspillingen eller en uke etter at du så det på TV? Jeg har spist der ofte, og da fått både isvann fra springen samt maten etter ca 10 minutter! Endret 4. november 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #84 Del Skrevet 4. november 2008 Uff ja, det var flaut å se på! Og helt ille at det ikke var det spott bedre når han kom tilbake etter 3 uker. Pinlig, pinlig, pinlig sier nå jeg.... Forøvrig: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=538403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. november 2008 #85 Del Skrevet 4. november 2008 Kjære vene, for en slitsom dame i sist episode da! SÅ påstålig på at maten var kjempegod! De fortalte jo selv at de hadde 3-4 mndr igjen om det fortsatte som da, så da må de vel skjønne at noe er galt. Virket jo nesten som de ikke ville ha noe hjelp.. Men kjempe bra program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 4. november 2008 #86 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor kan man se dette på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 4. november 2008 #87 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor kan man se dette på nett? www.tv3.no -> WebTV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #88 Del Skrevet 4. november 2008 Men kjempe bra program! Kjempebra og underholdende program! Lurer litt på en ting: Hvorfor peser ikke Hellstrøm mere på at de på kjøkkenet må bruke kokke/asistentlue? Han bruker det ikke selv engang, og det mener jeg er rart/uhygenisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 4. november 2008 #89 Del Skrevet 4. november 2008 Det har jeg og lurt på. Men det er vel lik grunn som at folka på CSI bruker moteklær og har flagrende hår istedet for de heldekkende plastdraktene KRIPOS bruker. (nei, jeg aner virkelig ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #90 Del Skrevet 4. november 2008 Det har jeg og lurt på. Men det er vel lik grunn som at folka på CSI bruker moteklær og har flagrende hår istedet for de heldekkende plastdraktene KRIPOS bruker. (nei, jeg aner virkelig ikke) Det har jeg også reagert på, der både damene og mennene er nøye på bruk av hansker, mens håret flagrer uansett hva dem driver å tar prøver av/tester på labben...ja, samt siste mote i klær framfor heldekkende plastdrakter ...men når det gjelder Hellstrøms, så er det da virkelighet og ikke film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 5. november 2008 #91 Del Skrevet 5. november 2008 Det har jeg også reagert på, der både damene og mennene er nøye på bruk av hansker, mens håret flagrer uansett hva dem driver å tar prøver av/tester på labben...ja, samt siste mote i klær framfor heldekkende plastdrakter ...men når det gjelder Hellstrøms, så er det da virkelighet og ikke film. Og høye hæler på skoa, noe å løpe etter forbryterne med. Men Hellstrøm skal jo være virkelighet da og det burde derfor være mer fokus på hvordan unngå hår i suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 5. november 2008 #92 Del Skrevet 5. november 2008 Hvor kan man se dette på nett? Programmene er kjempebra, så du må bare se dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. november 2008 #93 Del Skrevet 6. november 2008 Var det bare jeg som synes det var hysterisk morsomt da de i forige program skulle prøvesmake sine egne retter med bind for øynene??:D Alle rettene var jo kliss like i både utseende (og tydeligvis smak) Eierne gjettet jo feil retter hele tiden, og mannen gjettet jo samme rett tre ganger, der alle var feil:) Haha! Er blitt veldig glad i Hellstrøm. Han er jo MORSOM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 6. november 2008 #94 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, den var god. Mye brun saus, gulrøtter og paprika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 6. november 2008 #95 Del Skrevet 6. november 2008 NÅ begynner ny episode av HELLSTRØM Skru på TV3 nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 6. november 2008 #96 Del Skrevet 6. november 2008 Fan, må få typen til å slå av x-boxen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 6. november 2008 #97 Del Skrevet 6. november 2008 Hellstrøm er sexy. Hawt! Liker den litt autoritære væremåten hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. november 2008 #98 Del Skrevet 6. november 2008 Heia Hellstrøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 6. november 2008 #99 Del Skrevet 6. november 2008 Fan, må få typen til å slå av x-boxen... Husj da, få typen din til å kjøpe en liten tv til seg selv på loppemarkedet - dårlig gjort å oppta TV med X-box da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2008 #100 Del Skrevet 6. november 2008 Det så ut som et koselig sted Hellstrøm besøkte idag men det så virkelig ikke ut som om de som jobbet der hadde kontroll over noen ting. Det så ut som alt gikk greit den siste kvelden men når han kom tilbake var restauranten stengt pga oppussing. Greit å pusse opp men så ut som Hellstrøm var skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå