Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Mariblom

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt forbi Oldemors Karjol flere ganger i ettertid. Det var aldri folk der tidligere, men nå er alltid parkeringsplassen full av biler. Han klarte jammen å ordne opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det var skikkelig feel-good-TV i dag. :)

Jeg har også vært innom der for mange år siden, men fikk inntrykk av at det mest var en ølbule. Jeg håper de fortsetter slik det så ut til i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag var veldig fin ja, enig i det! Han tok jo til seg det han ble fortalt og gjorde en veldig flott jobb :) Han Markus er veldig stolt av dette nå i ettertid og Majoren har veldig greit med besøk til dags dato ;)

Absolutt bedre enn forrige gang med Mortens fiskerestaurant!

Han var bare håpløs og direkte pinlig!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt bedre enn forrige gang med Mortens fiskerestaurant!

Han var bare håpløs og direkte pinlig!

Uff ja, det var flaut å se på! Og helt ille at det ikke var det spott bedre når han kom tilbake etter 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dette MYYYE bedre enn den amerikanske versjonen. Jeg liker ikke når det bare er kjefting og intriger. Det blir jeg bare irritert og stresset av å se på. Men feelgood-tv, hvor det er konstruktiv kritikk, og målet er å hjelpe, det er bra saker.

Veldig bra episode i går. Og så bra som de ansatte taklet å få "kjeft". ( hun ene damen der var en skikkelig skravlekaklehøne... fått en knebel på henne, så hadde det nok blitt litt mer avbeid og litt mindre kakling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var merkelig at Hellstrøm ikke sa til hun skravledama: Her er det Markus som er sjef, ikke du.

Hun svarte jo på alt mulig, snakket i et kjør og overkjørte kjøkkensjefen syns jeg. Skikkelig kaklehøne!

Når Hellstrøm kom tilbake etter 3 uker for å spørre hvordan det gikk, sto Markus hele tiden og jobbet mens han snakket med Hellstrøm, mens kakledama stoppet helt opp i arbeidet sitt og lot skravla gå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var merkelig at Hellstrøm ikke sa til hun skravledama: Her er det Markus som er sjef, ikke du.

Hun svarte jo på alt mulig, snakket i et kjør og overkjørte kjøkkensjefen syns jeg. Skikkelig kaklehøne!

Når Hellstrøm kom tilbake etter 3 uker for å spørre hvordan det gikk, sto Markus hele tiden og jobbet mens han snakket med Hellstrøm, mens kakledama stoppet helt opp i arbeidet sitt og lot skravla gå :fnise:

Hellstrøm sa det til kakledama også at hun må slutte å kakle å konsentrere seg om matlagingen :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg har nettopp sett den på nett. :hoppe: Eieren var fantastisk søt - i stor kontrast til han på Fru Ingers.

Dette var et bra program! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt mail til TV3 for å prøve å finne ut om de planlegger flere sesonger. Håper det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: :fnise:

Måtte bare poste igjen, for akkurat nå er Hellstrøm på Senkveld hvor han sjekker kjøkkenet til Thomas Numme (uten at han vet det). Der var det mye posesupper!

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt mail til TV3 for å prøve å finne ut om de planlegger flere sesonger. Håper det! :hoppe:

Så fint, skriv her hva svaret blir da!

Et program som virkelig fenger og ikke minst er det nyttig for de som jobber på disse stedene, samt publikum som skal besøke stedene!

Veldig bra program på mange måter!

Håper det blir flere programmer jeg også Meaty og det tror jeg da seertallet er stort....tror jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva synes dere om episoden som gikk denne uka?

Jeg husker ikke hva restauranten het, men fikk lyst til å spise der. Artig å se hvordan kokken blomstret opp. :)

Ser ut til at det kan bli litt intriger neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Hva synes dere om episoden som gikk denne uka?

Jeg husker ikke hva restauranten het, men fikk lyst til å spise der. Artig å se hvordan kokken blomstret opp. :)

Ser ut til at det kan bli litt intriger neste gang...

Den blyge, lille kokken gjorde meg varm om hjertet. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

"jeg er bare assistent" :ler:

Søte, lille asiateren....jeg skal iallefall få med meg kjæresten min dit, så skikkelig koselig ut nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
"jeg er bare assistent" :ler:

Søte, lille asiateren....jeg skal iallefall få med meg kjæresten min dit, så skikkelig koselig ut nå:)

Hehe, morsom assistent!

Kjørte trikk forbi to ganger i helga, masse folk der begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var så søte alle sammen! Særlig assistenten. Forøvrig lo jeg godt flere ganger. Hellstrøm blir jo bare mer og mer festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om han sjefen ble forbanna på sine ansatte etter tv-teamet hadde dratt. De måtte jo si hva som var negativt med å jobbe i restauranten hans. Han virka ikke som noen sympatisk sjef akkurat.

Ingen av kokkene som var med i programmet var der 3 uker etterpå, hun ene var sykmeldt, og selv om det kan ha mange grunner så tenkte jeg litt på det jeg skrev over her....

Det er ikke godt å si, men han virka egentlig ikke helt som typen til å bli sint og skjelle - han ble f eks ikke sint på Hellstrøm, bare trakk seg unna. Unnvikende personlighet... At det er mulig å være så gjennomført lite opptatt av restauranten sin, juge så mye og å ha så lite selvinnsikt. Folka han hadde ansatt hadde ganske sikkert kunnet gjøre en veldig bra jobb med veiledning og oppfølging, men han Morten kunne jo _ingenting_ - etter ti år som eier :overrasket:

Har bare sett denne episoden og den med den asiatiske på Sandaker, men liker programmet veldig godt. Hellstrøm er kul :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...