sacred Skrevet 21. november 2008 #201 Skrevet 21. november 2008 (endret) Æsj, tenkte å se den på webTV, men der har dem jo ikke tekstet. Skjønner jo ikke en dritt når de prater så mye fransk ... Men de var pene å se på da Er 10 min. ut i episoden men skjønner jo meget lite uten teksten.. Meeeeeget enig at de er pene å se på da, hihi Endret 21. november 2008 av sacred
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 24. november 2008 #202 Skrevet 24. november 2008 Var du der en uke etter selve innspillingen eller en uke etter at du så det på TV? Jeg har spist der ofte, og da fått både isvann fra springen samt maten etter ca 10 minutter! Nå var jeg temmelig treig med å svare på denne, men en uke etter inspillingen (ikke tv).
Glynis Skrevet 24. november 2008 #203 Skrevet 24. november 2008 Jeg er forelsket i han kokken som var med til slakteren, herregud så søt! Og når han fikk kritikk helt i begynnelsen så tok han det så bra, og han virket rett og slett erkesympatisk. Kombinert med at han antakeligvis lager helt nydelig mat og desserter så er han ektemannemne nr.1 for tiden.
Drua Skrevet 25. november 2008 #204 Skrevet 25. november 2008 Mhm, er noe med autoriteten... Og snobberiet? Gleder meg til i kveld, skal sitte under pledd med sjokolade og tenke skitne tanker om Hellstrøm mens han gjør det renere og penere
Gjest *Mim* Skrevet 27. november 2008 #207 Skrevet 27. november 2008 Likte dagens episode! Han klarte å tenne daglig leder og få sving på stedet. Kunne godt tenkt meg å spist der. Også hyggelig å se at Hellstrøm kan annet enn gourmetmat. Ukomplisert, real, hjemmelagd mat er også godt!
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 28. november 2008 #208 Skrevet 28. november 2008 Hellstrøøøøøøøøøøøøøøøøøøøm.... Jeg er så dårlig på kjøttkaker.... Kom og hjeeeeeeeeeeeeeelp! *sukker henført*
Gjest Eurydike Skrevet 28. november 2008 #209 Skrevet 28. november 2008 Hellstrøøøøøøøøøøøøøøøøøøøm.... Jeg er så dårlig på kjøttkaker.... Kom og hjeeeeeeeeeeeeeelp! *sukker henført* Hadde han spurt deg om elgskrotten var sexy, tror jeg jeg vet hva du hadde svart.
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 28. november 2008 #210 Skrevet 28. november 2008 ... jeg har også mine anelser, ja...
Gjest Elastica Skrevet 28. november 2008 #211 Skrevet 28. november 2008 Utrolig bra program! Jeg ble i godt humør og fikk lyst på rømmegrøt. Forresten overrasker det meg ikke det minste at Hellstrøm også kan lage god og enkel hjemmelaget mat.
Gjest *Mim* Skrevet 28. november 2008 #212 Skrevet 28. november 2008 Utrolig bra program! Jeg ble i godt humør og fikk lyst på rømmegrøt. Forresten overrasker det meg ikke det minste at Hellstrøm også kan lage god og enkel hjemmelaget mat. Nei, selvfølgelig ikke! Men det var hyggelig å se at han koste seg med rømmegrøt, lagde løksuppe og betasuppe.
Meaty Skrevet 29. november 2008 #213 Skrevet 29. november 2008 For en fin avslutning på serien! Veldig sympatiske folk som jobbet på det stedet, og de var jo helt åpne for å prøve noe nytt og da går det som regel bra. Tenker TV3 får mange henvendelser fra spisesteder som vil være med neste sesong, for bedre reklame finnes nesten ikke.
Vienn Skrevet 29. november 2008 #214 Skrevet 29. november 2008 Jeg er forelsket i han kokken som var med til slakteren, herregud så søt! Og når han fikk kritikk helt i begynnelsen så tok han det så bra, og han virket rett og slett erkesympatisk. Kombinert med at han antakeligvis lager helt nydelig mat og desserter så er han ektemannemne nr.1 for tiden. Søt og erkesympatisk kan bli litt stusselig i lengden...
Mistyen Skrevet 30. november 2008 #215 Skrevet 30. november 2008 Jeg skal spise på Gamlegården neste uke, gleder meg virkelig!!!
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 1. desember 2008 #216 Skrevet 1. desember 2008 HVa skal jeg gjøre på torsdag? Må jeg gå på Bagatelle for å få sett EYYYYYYVIND? hulk hulk hulk (og Camilla fortell om maten!)
NullHull Skrevet 1. desember 2008 #217 Skrevet 1. desember 2008 (endret) HVa skal jeg gjøre på torsdag? Må jeg gå på Bagatelle for å få sett EYYYYYYVIND? hulk hulk hulk Så søt du er! Du har liksom fullstendig tapt ditt hjerte til denne kaklehøna av en mann du? Må fortelle at jeg tilfeldigvis hørte litt på radio'n før jeg sovnet i går kveld, og da dumpet jeg borti et portrettprogram med Hellstrøm på Radio Norge, og da måtte jeg sende deg en tanke Hm...Knis... ( Visste du at han seriøst tror han har vært franskmann i et tidligere liv, ettersom han alltid har følt seg veldig tiltrukket til Frankrike? ) Du fikk vel med deg visitten hans på Senkveld fredagen som var? Endret 1. desember 2008 av NullHull
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 1. desember 2008 #218 Skrevet 1. desember 2008 Ja det er helt skrekkelig, som da jeg var forelska i Røyke Roy da jeg gikk i sjuende. Han gikk i niende.... Litt sånn ufrivillig fascinasjon som man egentlig syns er flaut, og kun kan meddele folk på et nettforum. Jeg så ikke tv på fredag, dessverre. Jeg lekte kreativ, så jeg fikk ikke sett ham. KLYNK!
NullHull Skrevet 2. desember 2008 #219 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Røyke Roy!!? Ha, ha, ha!! Ubetalelig! Høres kanskje ut som Mr Hellstrøm er et sunnere alternativ, tross alt Men jeg kjenner meg igjen i det du sier om slike hemmelige fasinasjoner. Selv blir jeg helt klam av han der dirigenten i "Den syngende bydelen" :rødme: Han er jo så skjønn og sexy på sin nerdete måte, sukk! *hm, vurdere å slenge inn en søknad her , kanskje?* Beklager avsporing... Endret 2. desember 2008 av NullHull
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 2. desember 2008 #220 Skrevet 2. desember 2008 Måtte denne tråden aldri dø! Min lenke til Hellstrøm! Et sunnere alternativ en Røyke Roy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå