Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Mariblom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elastica

Altså, bare for å ha sagt det, og for å ikke få hm og knis på nakken.

Jeg er ikke hm og knis.

Men kunne gjerne sett for meg litt sjokoladetrøffelservering likevel. Ryddingen klarer jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Moi? :vetikke:

:fnise:

Jeg fikk veldig lyst til å gå ut og spise av programmet i dag, og det er første gang i serien, tror jeg.

Jeg fikk i tillegg litt lyst til å spise opp den lille franske chefen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg fikk veldig lyst til å gå ut og spise av programmet i dag, og det er første gang i serien, tror jeg.

Jeg fikk i tillegg litt lyst til å spise opp den lille franske chefen. :sjarmor:

helt ennig,han smaker sikkert kjempe godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sulten av dagens episode! Men jeg kom først litt uti programmet, og lurer på hva som egentlig var problemet der? Alt gikk jo så på skinner...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jeg ble sulten av dagens episode! Men jeg kom først litt uti programmet, og lurer på hva som egentlig var problemet der? Alt gikk jo så på skinner...?

Stedet hadde eksistert i mange år som gourmetrestaurant, men hadde mistet endel kunder de siste årene til nyetablerte restauranter. De tre franske kokkene + lærling laget overkomplisert fransk mat med altfor mange komponenter som slo hverandre i hjel, og overdetaljerte menyer fulle av fremmedord som skremte folk vekk. Dessuten hadde de ingen kjennskap til eller kontakt med leverandører og produsenter av gode lokale råvarer.

Hellstrøm forenklet rettene, strammet opp hele systemet og tok de unge, franske kokkene med ut en tur i lokalsamfunnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Kveldens program var en perle :)

Endelig fikk vi virkelig sett fagmannen Hellstrøm, ikke en bare en flinkis som ordner opp etter inkompetente kokker og talentløse ledere.

Det var nydelig å se de unge franske kokkene i arbeid, og hvordan de forfinet sin kunnskap ved hjelp av Hellstrøm.

Jeg observerte at de søkte etter nye restauranter å hjelpe, og håper egentlig de bruker ressursene sine på mennesker som faktisk både vil,- og kan drive restaurant, men som trenger et ekstra løft for å bli virkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hm... og Knis...

... hopper opp og ned med tanke på Hellstrøm på kjøkkenet mitt, alle to kvadratmeterne mine... Kanskje han kunne tatt med den lille franske kokken til dessert. Til å LAGE desser.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tenkte å se den på webTV, men der har dem jo ikke tekstet.

Skjønner jo ikke en dritt når de prater så mye fransk ...

Men de var pene å se på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O-Ren Ishii
... hopper opp og ned med tanke på Hellstrøm på kjøkkenet mitt, alle to kvadratmeterne mine... Kanskje han kunne tatt med den lille franske kokken til dessert. Til å LAGE desser.. :sjenert:

Helt enig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens program var en perle :)

Endelig fikk vi virkelig sett fagmannen Hellstrøm, ikke en bare en flinkis som ordner opp etter inkompetente kokker og talentløse ledere.

Det var nydelig å se de unge franske kokkene i arbeid, og hvordan de forfinet sin kunnskap ved hjelp av Hellstrøm.

Så kjempeenig med deg og alle dere andre som ble sultne da dere så Hellstrøm i går!

Så utrolig dyktige de gutta var både til å lage og til å dandere!

Dit skal samboer og jeg når vi er i Stavanger eller omegn, det har vi bestemt oss for :smilbla:

Jeg skal da ha Kamskjell og hummer bisque til forrett.....åsså skal jeg ha....ALT :fnise:

Har noen av dere vært på Bagatelle? Jeg har ikke det altså!

Men jeg kom først litt uti programmet, og lurer på hva som egentlig var problemet der? Alt gikk jo så på skinner...?

Her står det litt om det Mim :)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Jans for et års tid siden, og det var en opplevelse. Vi hadde en 8 retters (tror jeg det var) og inkludert drikke kom det på en tusing pr. person. Absolutt verdt prisen, en sjelden gang. Men ikke noe en gjør så ofte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...