Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Regner med du legger deg i kveld med stygge bilder i hodet? :natti:

Men for å få tråden på rett spor igjen: har de vist siste delen av serien allerede, altså?

Gjest Hm... og Knis...
Skrevet

Handler ikke denne tråden om at Hellstrøm rydder og er sexy? :briller2:

Skrevet

Torsdag uten Hellstrøm... :sukk:

NullHull... JEG MÅ HA BOOST OG TRØST!

Skrevet

Nåja, the British Bulldog er på igjen i kveld...mmm

Skrevet

Gleder meg sykt mye, syns han er helt fantastisk.. Må lage en egen tråd!

Skrevet (endret)

Torsdag uten Hellstrøm... :sukk:

NullHull... JEG MÅ HA BOOST OG TRØST!

*River seg løs fra sur korsang fra en viss bydel på NRKs nett-TV og kommer i en rasende fart!* :tog: (er selvfølgelig miljøbevisst og tar toget...)

Så, så dette går så fint, så! :troest: Og om ikke Ramsay klarer å dekke dine behov (fniiiiis), så har jeg med en hilsen til deg fra en viss herremann:

Hello baby! A piece of me for you. :Hehe:

Endret av NullHull
Skrevet

:grinele:

Åh kjære mi tid! Det er det skrekkeligste bildet jeg noen gang har sett, jeg lurer på om jeg er Hellstrøm-kurert!

Hva er det han har i hånda? Hjertet mitt???? :sjokkert:

Skrevet

*sukker* JA, nå er jeg snill igjen... Hvis han tenner litt på Anne-Cath så tenner han kanskje litt på meg og?

Skrevet
Noen som følger med på dette? Jeg synes serien er kjempebra. Men ble utrolig frustrert over han restauranteieren i Trondheim! Jeg mener, når du får en av verdens beste kokker til å komme og hjelpe deg for å få restauranten opp og stå - da bør man vel vise i alle fall den minste interesse.....

Ble helt dårlig av han der altså! For en tafatt premiedust!

Å det er jeg så enig i!! Han hadde jo egentlig noen utrolig arbeidsdyktige ansatte, men han hadde en utrolig dårlig lederstil og det var han tydeligvis ikke villig til å endre på..

Skrevet
*sukker* JA, nå er jeg snill igjen... Hvis han tenner litt på Anne-Cath så tenner han kanskje litt på meg og?

Serrrriøst? Og dette kommer fra ei som har :sengekos: i baksetet på en bil med selveste Leonardo di Caprio (som jo ikke er halvparten så barsk en gang :fnise: )?

Skrevet

Så hyggelig med oppdatering, Camilla!

Ja, jeg fikk inntrykk av at de ville være blant de som holdt det gående positivt også etter Hellstrøm...

• 1 måned senere...
Skrevet

Bombe at Fru Inger gjekk konkurs :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...