NullHull Skrevet 2. desember 2008 #221 Skrevet 2. desember 2008 Hei du der!!!!!!! Come say HELLO to my little friend! Voilà!!!!!
NullHull Skrevet 2. desember 2008 #223 Skrevet 2. desember 2008 Regner med du legger deg i kveld med stygge bilder i hodet? Men for å få tråden på rett spor igjen: har de vist siste delen av serien allerede, altså?
Gjest Hm... og Knis... Skrevet 2. desember 2008 #224 Skrevet 2. desember 2008 Handler ikke denne tråden om at Hellstrøm rydder og er sexy?
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2008 #225 Skrevet 4. desember 2008 Torsdag uten Hellstrøm... NullHull... JEG MÅ HA BOOST OG TRØST!
Mamma1 Skrevet 4. desember 2008 #226 Skrevet 4. desember 2008 Nåja, the British Bulldog er på igjen i kveld...mmm
Mamma1 Skrevet 4. desember 2008 #228 Skrevet 4. desember 2008 Gleder meg sykt mye, syns han er helt fantastisk.. Må lage en egen tråd!
NullHull Skrevet 4. desember 2008 #229 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Torsdag uten Hellstrøm... NullHull... JEG MÅ HA BOOST OG TRØST! *River seg løs fra sur korsang fra en viss bydel på NRKs nett-TV og kommer i en rasende fart!* (er selvfølgelig miljøbevisst og tar toget...) Så, så dette går så fint, så! Og om ikke Ramsay klarer å dekke dine behov (fniiiiis), så har jeg med en hilsen til deg fra en viss herremann: Hello baby! A piece of me for you. Endret 4. desember 2008 av NullHull
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2008 #230 Skrevet 4. desember 2008 Åh kjære mi tid! Det er det skrekkeligste bildet jeg noen gang har sett, jeg lurer på om jeg er Hellstrøm-kurert! Hva er det han har i hånda? Hjertet mitt????
NullHull Skrevet 4. desember 2008 #231 Skrevet 4. desember 2008 Du, ikke vær sånn nå da!! Bare se så blid og søt han er når han får litt kvinnelig selskap: Awwwww Inn med sølvskje... Hm, hvor skal den inn mon tro? And one for the road (beklager han Botox-homsen som har sneket seg med her) . Bedre nå ?
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2008 #232 Skrevet 4. desember 2008 *sukker* JA, nå er jeg snill igjen... Hvis han tenner litt på Anne-Cath så tenner han kanskje litt på meg og?
Dåsa Skrevet 4. desember 2008 #233 Skrevet 4. desember 2008 Noen som følger med på dette? Jeg synes serien er kjempebra. Men ble utrolig frustrert over han restauranteieren i Trondheim! Jeg mener, når du får en av verdens beste kokker til å komme og hjelpe deg for å få restauranten opp og stå - da bør man vel vise i alle fall den minste interesse..... Ble helt dårlig av han der altså! For en tafatt premiedust! Å det er jeg så enig i!! Han hadde jo egentlig noen utrolig arbeidsdyktige ansatte, men han hadde en utrolig dårlig lederstil og det var han tydeligvis ikke villig til å endre på..
NullHull Skrevet 4. desember 2008 #234 Skrevet 4. desember 2008 *sukker* JA, nå er jeg snill igjen... Hvis han tenner litt på Anne-Cath så tenner han kanskje litt på meg og? Serrrriøst? Og dette kommer fra ei som har i baksetet på en bil med selveste Leonardo di Caprio (som jo ikke er halvparten så barsk en gang )?
Mistyen Skrevet 4. desember 2008 #236 Skrevet 4. desember 2008 Sånn for å skyte inn.... Maten på Gamlegården var kjempebra!!! Og.... http://atvs.vg.no/player/mat/6468-sjuves-j...er-7-ribbe.html
Gjest KateW Skrevet 5. desember 2008 #237 Skrevet 5. desember 2008 Så hyggelig med oppdatering, Camilla! Ja, jeg fikk inntrykk av at de ville være blant de som holdt det gående positivt også etter Hellstrøm...
Silmarill Skrevet 6. desember 2008 #238 Skrevet 6. desember 2008 (endret) http://atvs.vg.no/player/mat/6468-sjuves-j...er-7-ribbe.html Her har dere "mathelten" som steker ribbe Endret 6. desember 2008 av Silmarill
venus_ Skrevet 9. januar 2009 #239 Skrevet 9. januar 2009 Slik har det gått med restaurantene Syns kritikken fra Arbins var unødvendig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå