Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Mariblom

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på dette? Jeg synes serien er kjempebra. Men ble utrolig frustrert over han restauranteieren i Trondheim! Jeg mener, når du får en av verdens beste kokker til å komme og hjelpe deg for å få restauranten opp og stå - da bør man vel vise i alle fall den minste interesse.....

Ble helt dårlig av han der altså! For en tafatt premiedust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som følger med på dette? Jeg synes serien er kjempebra. Men ble utrolig frustrert over han restauranteieren i Trondheim! Jeg mener, når du får en av verdens beste kokker til å komme og hjelpe deg for å få restauranten opp og stå - da bør man vel vise i alle fall den minste interesse.....

Ble helt dårlig av han der altså! For en tafatt premiedust!

De fleste andre som har vært med har jo tatt til seg noe av det han sa og man sitter igjen med et positivt inntrykk av stedet - det i går ga meg ikke det.

Han som eide stedet var jo som en liten unge og ville ikke gjøre det som Hellstrøm sa.

Men synes jo at Hellstrøm egner seg bedre som snill enn slem. Det å være slem får han ikke helt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Synes heller ikke han er troverdig som slemming, han ser bare ut som en skikkelig go'ing som forsøker å være badass! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste andre som har vært med har jo tatt til seg noe av det han sa og man sitter igjen med et positivt inntrykk av stedet - det i går ga meg ikke det.

Han som eide stedet var jo som en liten unge og ville ikke gjøre det som Hellstrøm sa.

Men synes jo at Hellstrøm egner seg bedre som snill enn slem. Det å være slem får han ikke helt til.

Ja, enig. Fikk særlig positivt inntrykk av Oldemors Karjol. Hun Kaja var jo kjempesympatisk, og vi skal definitivt innom der for å spise neste gang vi er på de trakter.

Synes generelt Hellstrøm er veldig ok og pedagogisk, men det må jo rett og slett bare sprekke for han også - uansett hvor lite han kler rollen som "slem". Hadde iallfall klikket for meg hvis jeg var en av verdens beste kokker som skulle besøke en restaurant som hadde meldt seg på et TV program om å få hjelp til forbedring, og så var ikke restauranteieren interessert i å ta til seg noen verdens ting.

Han bare løy hele tiden, jo - Joda, her lager vi alt fra bunnen av... Særlig! Og maten var jo direkte farlig å spise. Det var akkurat som Hellstrøm sa, at å snakke med han eieren var som å putte en 20-kroning på en automat. Det bare kom en masse svada og fraser ut av munnen hans, og det var ingenting som gikk inn.

Synes synd på de ansatte på den restauranten, og skjønner godt at flere av dem sluttet. Men de var jo skikkelig flinke, da! Taklet situasjonen laaaangt bedre enn eieren, til tross for ung alder og mangel på erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi på det, men..... Det er ikke samme som Gordon Ramsey (ikke at vi forventet det), det blir en så snill variant at det er nesten litt kjedelig.

Så forresten ikke gårsdagens, men reklamen sa vel sitt på forhånd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men får sett det for sjelden. Noen som vet om det går i reprise? Så programmet fra veggisrestauranten i Oslo, eieren hadde jo en utrolig holdning til maten han serverte - om man spiste noe som ikke var fullt så godt, fikk man en bedre dag og et bedre liv... Så også litt fra Oldemors Karjol, de klarte jo virkelig å forbedre seg. :)

Synes Hellstrøm er konstruktiv og fin, det er bedre at han er seg selv enn Gordon Ramsay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugarplum

Ja jeg ble også frustrert over restauranteieren i Trondheim.. Det var jo riktig som Hellstrøm sa at han ikke hadde det i hjertet. Da restauranteieren gikk rundt og snakket med gjestene så sa han jo til et par av gjestene at han etter å ha drevet restauranten i ti år var lei og klar for å gi seg, og ønsket å gå over til offshore. Tror ikke det går så bra med den restauranten nei...

Jeg kjenner en som har gått i lære hos Hellstrøm og han er virkelig ingen kosebamse i virkeligheten, ganske uspiselig rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens restaurant oppdrag var en fjasko. Man kan da ikke drive en restaurant med en slik innstilling/holdning/service.. Og i tillegg falle tilbake til gammel rutine etter 3 uker... JAja.. Tror ikke han kan forvente noen særlig opptur. Jeg ville ikke ha spist der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! At han restauranteieren ikke hørte på hva Hellstrøm sa, synes jeg er skikkelig dumt. Ikke rart folk slutta der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig gøy jeg, og kommer ikke til å innom på Fru Inger eller hva det nå het.

Når det er sagt så er Ramsey mye gøyere å se enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg sett dette på TV3.no?

Prøver å trykke på linken, men får bare da opp de som sponser programmet uten at programmet begynner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får jeg sett dette på TV3.no?

Prøver å trykke på linken, men får bare da opp de som sponser programmet uten at programmet begynner :(

Går inn på åpne meny og trykker på programmer, da kommer alle programmene som har vært opp, og man kan velge det programmet man vil se ;)

Håper du forsto den noe klønete forklaringen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det til nå og har sett omtrent halve programmet.

Må si jeg er sjokkert over likgyldigheten til restaurant eieren så langt iallefall. Rart at han har klart å holde restauranten gående så lenge.

Digger hellstrøm da. Han er en dyktig mann, selvom han ikke klarer å være like streng som han i orginalversjonen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg, denne restauranteieren står jo og lyver på TV. Han minner meg om en unge som prøver å komme unna med dårlige unnskyldninger og småløgner. Når det koker som verst virket det som om han bare lukket ørene og bare ble mer trassig. (Pratet rundt med gjestene i stedet). (Kom på en ting til, hvis jeg hadde vært ute for å spise så hadde jeg ikke likt å konversere med de ansatte på den måten). Synes foressten han tok kaka da han skrøyt til de utenlandske gjestene at han hadde en kokk som var veldig berømt og som hadde en restaurant med 5(!!!!) Michelinstjerner. Bagatelle har vel bare en stjerne så vidt jeg vet. På den annen side så kan jeg godt tenke meg at Hellstrøm heller ikke er den enkleste å jobbe for/med, føler at det er litt divanykker ute og går. Men i går var han i sin fulle rett til å være oppgitt. Alle hans gode råd gikk inn det ene øret og ut det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh HERRE, nå var jeg inne på hjemmesida til omtalte restaurant, og der har de bilde av en terning med seks...

Hvor fra da, lurer jeg, det står ikke kilde eller noe, bare bilde av en terning...

Ellers mye morsomt på den hjemmesida... Løp og les!

Jeg ble også flau i går, direkte pinlig å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der å spiste med svigers for ca. 4 år siden. Fisken til svigermor var rå, og da hun sa fra, kom de med et te-fat og en gaffel og tok fiskestykket hennes med ut på kjøkkenet, altså ikke hele fatet hennes... Da hun fikk det tilbake var både potet og saus blitt kald. Da svigerfar nevnte at dette kanskje ikke var en smart måte å gjøre det på, fikk han bare et fnys før de tok hele tallerkenen hennes ut. Og da den kom ut igjen, ble den mer eller mindre slengt foran henne.

Og etter programmet i går, -aldri mer Fru Inger! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...