Gjest Christina:) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hei ! Jeg begynner å bli ganske lei av sangene på iPoden, og jeg lurte på om dere kunne kommet med sanger dere elsker;D Jeg hører på det meste, men ikke så veldig glad i rock og metal.. Jeg elsker roolige, fine sanger så hyggelig om noen har noen av disse å komme med;D Takker for alle svar !
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Vet jo ikke hva du har fra før. Gi noen tips om hvilke sanger du liker...men her er noen av mine "rolige" favoritter Reamon har mye fint - jeg har hørt på " tusen ganger...var helt avhenig av den er periode. Stemmen hans gjør meg bare helt mjuk i knærne... - "supergirl" er også fin Toploader - "dancing in the moonlight" er nesten enda finere Elvis -Kentucky rain
Gjest Christina:) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Rolig sanger kan jeg høre på alt nesten. Men noen favoritter er: elisa-dancing, otis redding-theese arms of mine, etta james-at last, eva cassidy-song bird, righteous brothers-unchained melody, eva maclaughin-angel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå