Gå til innhold

Liker han meg i det hele tatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Simone_*
Skrevet

Har vært i lag med samboeren min i 2 år. Gjennom disse årene har vi hatt sex kanskje... 4-5 ganger. Jeg prøver meg, men han avviser meg bare. Jeg tar på meg sexy undertøy, han ler av meg. Jeg prøver å gi han klem, han avviser meg. Han snakker nesten ikke med meg. Bare driver med pcen når han ikke er på jobb.

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt, men jeg vil jo gjerne bli. Dessuten har vi ett barn sammen. Han ble forresten helt utafor når jeg fortalte at jeg var gravid også, og tar lite initiativ når det gjelder ungen.

Noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre??

Trist synes jeg. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du kan gjøre...annet enn å prøve å snakke skikkelig med han...og om det ikke hjelper...synes jeg du skal tenke over hva DU vil...hva er det som gjør DEG lykkelig. HVORFOR vil du bli?

..forestill deg at dere ikke hadde barnet...ville du blitt da? ...jeg synes ikke barn er god nok grunn til å bli...ingen barn er tjent med foreldre som ikke er glade i og respekterer hverandre.¨

..jeg ville kommet meg bort så fort som mulig!!

lykke til.. :)

Skrevet
Vet ikke hva du kan gjøre...annet enn å prøve å snakke skikkelig med han...og om det ikke hjelper...synes jeg du skal tenke over hva DU vil...hva er det som gjør DEG lykkelig. HVORFOR vil du bli?

..forestill deg at dere ikke hadde barnet...ville du blitt da? ...jeg synes ikke barn er god nok grunn til å bli...ingen barn er tjent med foreldre som ikke er glade i og respekterer hverandre.¨

..jeg ville kommet meg bort så fort som mulig!!

lykke til.. :)

with all do respect; flytt! du fjortjener MYE bedre!

Skrevet

Han er desverre ikke interessert mer i deg. Har opplevd det der for 2-3 år siden. Vi hadde ikke barn sammen, og nå ett år etter, så vil han ha meg tilbake, gifte seg og få barn. Mannfolk er rare.

Jeg har nå truffet en annen mann. Han er perfekt for meg.:) Mye deilig sex der ja.:):):)

Skrevet
Har vært i lag med samboeren min i 2 år. Gjennom disse årene har vi hatt sex kanskje... 4-5 ganger. Jeg prøver meg, men han avviser meg bare. Jeg tar på meg sexy undertøy, han ler av meg. Jeg prøver å gi han klem, han avviser meg. Han snakker nesten ikke med meg. Bare driver med pcen når han ikke er på jobb.

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt, men jeg vil jo gjerne bli. Dessuten har vi ett barn sammen. Han ble forresten helt utafor når jeg fortalte at jeg var gravid også, og tar lite initiativ når det gjelder ungen.

Noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre??

Trist synes jeg. :(

Du er sammen og har barn med en fyr som du ikke vet om liker deg eller ikke. Eller om han er glad i deg. Hva er det for et forhold? Dere er jo knapt nok venner!

Det der hadde ikke jeg giddet!

Skrevet

Og du er sammen med han fordi.... ???

Dette høres nesten for utrolig ut til å være sant. Hvorfor blir du værende i et forhold hvor du ikke engang får en klem??

Skrevet

Spør om han elsker / er glad i deg, og om han er villig til å jobbe sammen med deg for å få forholdet bedre.

Skrevet

Dere hadde ikke engang mye sex i begynnelsen av forholdet?

Sorry, men jeg tror han er skaphomo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...