Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 når du vet om et par som sliter seg i mellom. Dette parret er i familie. Du vet at en av de driver på med en tredjeperson, og du har kontaktinformasjon til vedkommende. Om vedkommende hadde holdt seg unna ville kanskje ikke problemet vært der lenger... Hadde du tatt kontakt med tredjepersonen og sagt fra??? bedt vedkommende holde seg unna og fortalt hvor mye h*n ødlegger?
Gjest TittTitt Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 når du vet om et par som sliter seg i mellom. Dette parret er i familie. Du vet at en av de driver på med en tredjeperson, og du har kontaktinformasjon til vedkommende. Om vedkommende hadde holdt seg unna ville kanskje ikke problemet vært der lenger... Hadde du tatt kontakt med tredjepersonen og sagt fra??? bedt vedkommende holde seg unna og fortalt hvor mye h*n ødlegger? jeg hadde ikke tatt kontakt med tredjepersonen, det er jo vedkommende som er utro, sin skyld i det vonde. Er den personen du heller skal snakke med. Hadde et par jeg kjente, og en av de var utro hadde jeg sagt til vedkommende "enten forteller du din "kjære" at du har vært utro, ellers gjør jeg det".
Gjest Betty89 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Kontakt ikke den tredje parten! Kontakt den personen som blir ført bak lyset av partneren. Tror vedkommende vil bli veldig glad for at du tipset om utroskapen...
Leo Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde du tatt kontakt med tredjepersonen og sagt fra??? bedt vedkommende holde seg unna og fortalt hvor mye h*n ødlegger? Nei, hvorfor det? Det er jo ikke han/hun som er utro. Hvis du ønsker å involvere deg, så burde du heller si fra til den som faktisk er utro og som virkelig bør holde seg unna!
Jade Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Det er den utro parten som er skyldig i dette, ikke elsker(inn)en. Konfronter h*n som er utro, og si at du sier fra til partneren hennes/hans om h*n ikke slutter.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Nei hold kjeft Hvorfor skal du blande deg inn overhodet. Det er ikke noe du har noe med. Hvorfor skal du bevist såre noen? det er jo ikke du som blir beratt. Nei hold deg for god til å legge deg borti andre. La den helt uten skyld kaste den første stenen!!
Jade Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Hvem sårer hun ved å konfrontere h*n som er utro?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Nei den som har blitt sviktet!!! Og hvis hun velger å tro på mannen, hvem er da den som sitter igjen med svarteper?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 hehe sorry... Skulle ikke skrive hun og mannen. det kan selvsagt være motsatt også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå