Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vanligvis bruker jeg frisørshampo og jeg prøver å unngå dagligvare-typene, men jeg ble positivt overrasket over Gliss Kur til Schwarzkopf. Er det noen andre som har gode erfaringer med Gliss Kur produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 16. oktober 2008 #2 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kan ikke uttale meg om kur produktene. Men shampoen jeg har testet er faktisk veldig god. Den orange, for shine tror jeg..?! Håret blir iallefall veldig glansfult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2008 #3 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kan ikke uttale meg om kur produktene. Men shampoen jeg har testet er faktisk veldig god. Den orange, for shine tror jeg..?! Håret blir iallefall veldig glansfult. Takk for svar! Ja, det var shampoene jeg fokuserte på. Overraskende bra! Har ikke brukt butikkshampo på veldig lenge, så jeg ble ganske fornøyd. Min er den gule og gjennomsiktige (Oil Nutritive). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_ø Skrevet 18. oktober 2008 #4 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes Scwarzkopfproduktene er noe av det beste av de billige hårproduktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå