Nikki Skrevet 11. juni 2003 #21 Skrevet 11. juni 2003 Vi har tenkt på dette med barn, men slik fremtiden ser ut nå så må nok det vente et par år... Gifter oss i august og jeg begynner på jusstudiet til høsten. Så jeg vil helst ha kommet litt i gang med studiene før det blir aktuelt med barn. men som jeg har sagt til min kjære; blir jeg gravid... Så skal vi ikke ta abort... Men etter planen så venter vi med barn til jeg er i gang med studiene. Selv om jeg godt kunne tenke meg en liten kul på magen...
Avenodite Skrevet 11. juni 2003 #22 Skrevet 11. juni 2003 Vi jukset, og datteren vår vil være 4 måneder når vi gifter oss. Jeg hadde likt det bedre om vi hadde giftet oss først, men slik ble det altså ikke....
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #23 Skrevet 12. juni 2003 barn? nei takk! det skal vi aldri ha.. ikke noe for oss!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 12. juni 2003 #24 Skrevet 12. juni 2003 Jepp, men kanskje ikke rett etter da... Kanskje begynne å prøve etter et halvt år eller noe sånt? Greit å bare være "nygift" en liten stund også.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #25 Skrevet 12. juni 2003 aldri i livet!! bruker dobbelt opp med prenvansjon.. til jeg får gjort noe permanent (men det er ikke lett å få noen til å gjøre det på en 24 år gammel kvinne) og heldigvis er abort alltid der som krise-løsning jeg lever nemlig livet mitt for min egen del.. ikke for genene mine sin del.. jeg VET at jeg ville angre som en hund dersom jeg skulle gjøre noe så dumt som å få barn..
Kaktus Skrevet 12. juni 2003 #26 Skrevet 12. juni 2003 aldri i livet!! bruker dobbelt opp med prenvansjon.. til jeg får gjort noe permanent (men det er ikke lett å få noen til å gjøre det på en 24 år gammel kvinne) og heldigvis er abort alltid der som krise-løsning jeg lever nemlig livet mitt for min egen del.. ikke for genene mine sin del.. jeg VET at jeg ville angre som en hund dersom jeg skulle gjøre noe så dumt som å få barn.. Håper bare at du ikke angrer deg da - når det er for sent. Har full forståelse for at man ikke vil ha barn når man er ung (mente det samme som deg for noen år siden), men ting kan jo forandre seg, selv om man føler seg aldri så overbevist...
September Skrevet 12. juni 2003 #27 Skrevet 12. juni 2003 Vi har kjempelyst på barn- fort! Gleder meg til å begynne å prøve! Gifter oss jo i september, og jeg slutter med pillen litt før.
toflus Skrevet 12. juni 2003 #28 Skrevet 12. juni 2003 Jeg skal gifte meg i oktober, og håper jeg blir gravid rundt den tiden! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. juni 2003 #29 Skrevet 12. juni 2003 aldri i livet!! bruker dobbelt opp med prenvansjon.. til jeg får gjort noe permanent (men det er ikke lett å få noen til å gjøre det på en 24 år gammel kvinne) og heldigvis er abort alltid der som krise-løsning jeg lever nemlig livet mitt for min egen del.. ikke for genene mine sin del.. jeg VET at jeg ville angre som en hund dersom jeg skulle gjøre noe så dumt som å få barn.. Jeg har lagt merke til de ekle innleggene dine de siste dagene Gjest (tidligere fast bruker) og jeg er fullstendig klar over at de er myntet på meg. Jeg har oppfattet poenget ditt. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #30 Skrevet 12. juni 2003 Synes man per def. prøver å få barn dersom man slutter på p-piller og ikke bruker annen prevensjon....
Gjest Fru Meta Skrevet 12. juni 2003 #31 Skrevet 12. juni 2003 Vi er nygift og jeg spiser p-piller, så det er ingen planer om familieforøkelse her i gården. Jeg er på gli, men det er ikke min mann, så da venter vi en stund til
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #32 Skrevet 12. juni 2003 [Jeg har lagt merke til de ekle innleggene dine de siste dagene Gjest (tidligere fast bruker) og jeg er fullstendig klar over at de er myntet på meg. Jeg har oppfattet poenget ditt. Minnie ??? trodde du hadde lyst på barn, jeg.. (tror jeg har lest noe om at du har tenkt på å adoptere..) jeg har derimot virkelig ikke lyst på barn..! gleder meg til å bli tante en gang i fremtiden (min søster har veldig lyst på barn) men selv er jeg laaangt fra villig til å gjøre den type offer.. skikkelig egoistisk vil mange sikkert påstå.. ærlig og realistisk påstår jeg.. jeg er lei meg for at du har opplevd ubehagelige poster og jeg beklager om du tok deg nær av min.. men dette var faktisk slett ikke myntet på deg.. mer på "kravet" om å få barn (som jeg begynner å føle som plagsomt.. derfor dette litt vel krasse utbruddet.. beklager til alle som måtte føle seg støtt av det)
minniepus Skrevet 12. juni 2003 #33 Skrevet 12. juni 2003 Egoistisk og egoistisk... Det er i hvert fall bare tull å få barn hvis du ikke vil ha, bare for å tilfredsstille det presset du føler. Sikkert ikke kjekt å være uønsket. Så da er du ikke bare egoistisk heller...
Gjest Trampe Skrevet 12. juni 2003 #34 Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en liten prins, og vi kommer nok til å prøve å få barn etter bryllupet. Og til de som ikke ønsker seg barn, det er ditt eget valg alle må respektere det!! Og sånn MAS om å få for man er i rette alderen er bare no tull!!! Men, når det er sagt så er det å få egne barn noe helt annet enn naboens, venner's, søsken's ol sine barn.... Det er bare helt fantastisk og kan ikke beskrives med ord, det må oppleves, han gir meg sååååå utrolig masse jeg er kjempeglad for at jeg har fått muligheten til å få barn, det er ikke alle som kan det... :cry: Min mor har alltid sagt at, Det blir noe helt annet med dine egne barn! Vel, jeg har alltid tatt det med en klype salt, men det er faktisk veldig sant.
gleder meg! Skrevet 12. juni 2003 #35 Skrevet 12. juni 2003 Vi har planer om å bli prøver som nygifte!!! Og ser veldig frem til det og!!!
Gjest Helenius Skrevet 12. juni 2003 #36 Skrevet 12. juni 2003 Vi gifter oss 16. august og har bare såvidt flyttet sammen, så vi satser nok på å være en liten familie med oss to den første tiden. Men i løpet av et par år - kanskje? Vi må se litt an. Med hovedfag og avslutning på medisinstudier i løpet av et par år kan det kanskje lønne seg å vente litt - eller kanskje ikke? Vi venter i alle fall til etter bryllupet med å prøve. Jeg kunne tenke meg å få barn samtidig med andre venner - og foreløpig er det ingen aktuelle...
smile Skrevet 12. juni 2003 #37 Skrevet 12. juni 2003 Nei vi vil vente ei stund. Det passer dårlig nå med det første, men så etter ei stund håper jeg det kommer mange som perler på en snor
Tosca Skrevet 12. juni 2003 #38 Skrevet 12. juni 2003 Jeg og sambo har jo da gjort dette i fullstendig feil rekkefølge. Vår sønn fyller 16 år i august i år og vi gifter oss i mai neste år. Så vi er jo temmelig treg med giftermålet da. Men vi gleder oss masse til den store dagen alle tre!!
Gjest Jamila Skrevet 12. juni 2003 #39 Skrevet 12. juni 2003 Vi har vært gift i snart 1 år, men har ikke begynt å tenke på dette med barn enda. Kanskje om et år eller to-kanskje.... Alt til sin tid-nå er tiden for å nyte hverandre og tosomheten!
apple Skrevet 12. juni 2003 #40 Skrevet 12. juni 2003 Me gifta oss i august i fjor, men har ikkje lyst på barn. Ikkje nå og ikkje seinare, me likar rett og slett ikkje barn. Tanken om å sterilisera seg kan vera fristande, men me er jo klare over at me kan endra meining. Så difor håpar me at pillene fungerer som dei skal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå