Gå til innhold

Barn etter bryllupet??!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Snuupi
Skrevet

Bare lurte på om det er mange av dere som planlegger å få barn når dere er blitt gift? Sånn med en gang altså, ikke 2 år etter :lol: !

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Vi tenkte vente litt...!

skal tørrtrene en stund til! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi planlegger det ja! Vi har en fra før også :D Håper det klaffer da! :)

Skrevet

Vi planla en rett etter bryllupet, men slikt kan ikke alltid planlegges... Da skulle jeg i tilfellet vært nybakt mamma nå. Istedet får vi et lite knøtt sånn ca. i begynnelsen av november. :D

Skrevet

Vi har snakket mer og mer om det etter bryllupet og øver titt og ofte... :blunke:

Men jeg er klar over at det kan ta litt tid, så vi får ta det som det kommer!

Skrevet

Vi pratet litt om dette før bryllupet faktisk, men for oss er det ikke aktuelt riktig ennå uansett. Men for meg er det også en nødvendighet å være gift når man får barn, så vi gjør det iallfall i den rekkefølgen som er riktig for oss. Vi er ennå unge g har god tid, så vi haster ikke med barn....riktig ennå...

Skrevet

Ja vi har tenkt til det men først bryllup

Skrevet

Vi skal gifte oss den 14. juni og jeg fant ut for en uke siden at jeg er gravid. Passer oss utmerket, vi har en liten pode fra før på 2 år som skal være brudesvenn. Har ikke opplyst om den glade nyheten enda, men håper at ikke altfor mange tenker over hva jeg drikker i bryllupet... :blunke:

Skrevet

Nei, for oss passer det ikke å få barn ennå, så vi venter.

Skrevet

Vi gifter oss til lørdag, og har allerede prøvd å bli gravid i tre måneder. Ennå ikke klaff, men har eggløsning nå, så... Kryss fingrene for oss!!

Skrevet

Vi tenker begynne ca 3 mnd før bryllupet :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Giftet oss 22 juni-02 og venter vår første i okt.-03 Helt planlagt, begynte prøvingen i aug.-02.

Skrevet

Vi skal vente! Ingen av oss ønsker barn nå.

Skal gjøre endel ting sammen først, før vi slår oss ned og får barn!

Lurt å snakke om sånne ting FØR man blir gift, så man vet hvor den andre står!

Skrevet

Jepp.

Nygift og prøver, og håper!

Skrevet

Ingen hast her i gården med barn, håper det blir mange år til ennå :). Ønsker alle som prøver, lykke til!

Skrevet

Vi vil starte å prøve etter bryllupet, for jeg har alltid sagt jeg vil drikke litt champagne og ha vin til maten i mitt eget bryllup. Vesla vil være 2 når vi gifter oss, så vi håper ho ikke må forbli enebarn alt for lenge etterpå..

Skrevet

Jeg sluttet med pillen i vinter og i april var jeg gravid gitt. Uten at vi det minste prøvde. Dessverre mistet vi i uke 12 (2 uker siden). Vi har sørget (delvis) ferdig og skal nå gifte oss, dra på en nydelig bryllupsreise. Vi skal kose oss glugg ihjel og så får vi tenke på graviditet etterpå.

Jeg vil ikke unne noen trøttheta, kvalmen, hormonene og "dill" på Dagen sin. Ei heller en SA 2 uker før.

Skrevet

Vi har fått de barna vi skal ha, ei nydelig prinsesse og en liten prins....

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal prøve og bli gravid rett etter bryllupet :lol: Alt ligger til rette for det - håper bare at vi er heldige og at vi kan få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...