Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg jobber i barnehage og har hatt sex med en av fedrene der.. Han er singel jeg er singel.. Synes du det er upassende?? Kan jo nevne at alle på jobben vet om det og at noen ikke synes noe om det, mens andre ikke synes det gjør noe...
Gjest Eurodice Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg jobber i barnehage og har hatt sex med en av fedrene der.. Han er singel jeg er singel.. Synes du det er upassende?? Kan jo nevne at alle på jobben vet om det og at noen ikke synes noe om det, mens andre ikke synes det gjør noe... Dette er det vel ikke noe galt i. Men hvorfor forteller du det til dine kolleger? Hvem man ligger med, er etter mitt syn en privatsak og ikke noe man flasher rundt omkring. Hadde du sex med ham i barnehagen, er det det du mener? Da ville jeg nok anse det som upassende. Endret 17. oktober 2008 av Belladonna
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det er helt greit. Har andre et problem med det, så er det dem det er noe galt med.
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ikke alle vet det da, men de på min avdeling..Er åpne om sex alle, ser ikke noe er galt i det. Det skjedde ikke i barnehagen. Men et par som synes det var litt på kanten bare.
Gjest Heloise Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg synes ikke det er noe galt med det i det hele tatt.
Atea Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Du er fri og han er fri... Jeg hadde sex med en alenepappa mens jeg var alenemamma. Vi hadde barn i samme barnehage men ikke sex I SELVE BARNEHAGEN. Vi fant bare kjemien på vei hjem med barna og var nære naboer og felles venner. Men det oppstod et lite problem da hans barn begynte å kalle meg mamma og så over den virkelige mammaen, som stakk av i barseldepresjon og rusavhengighet. Da fikk vi et forklaringsproblem, men regner med at dette ikke gjelder dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå