Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verdens heldigste. Jeg har kapret verdens snilleste, søteste, kjekkeste, omsorgsfulle og herlige mann! Jeg elsker han så høyt! Vi har vært samboere i 3,5 år og hver dag ser jeg noe nytt i ham som får meg til å føle meg VARM inni meg. Vi har selvfølgelig hatt våre nedturer, men akkurat nå føler jeg meg så LYKKELIG! ÅÅÅH!

Måtte bare få det ut... Dessuten er jeg lei av alle klage-trådene her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er verdens heldigste. Jeg har kapret verdens snilleste, søteste, kjekkeste, omsorgsfulle og herlige mann! Jeg elsker han så høyt! Vi har vært samboere i 3,5 år og hver dag ser jeg noe nytt i ham som får meg til å føle meg VARM inni meg. Vi har selvfølgelig hatt våre nedturer, men akkurat nå føler jeg meg så LYKKELIG! ÅÅÅH!

Jaha. Fint for deg.

Gjest Gjest_forelska_*
Skrevet

Så koselig å høre da! Er så glad på din/deres vegne! Måtte det forstette slik det er nå!!

Men ikke vær lei av oss som "klager" for det er noe som plager oss:) Men det ordner seg for oss også!!

Skrevet
Så koselig å høre da! Er så glad på din/deres vegne! Måtte det forstette slik det er nå!!

Men ikke vær lei av oss som "klager" for det er noe som plager oss:) Men det ordner seg for oss også!!

Nei, mente det ikke som om jeg var lei av dere som "klager". Jeg vet veldig godt hvordan det er å ha problemer i et forhold også. Men følte at man også må dele med andre når man føler seg lykkelig, vel som man deler med andre når man er lei seg! De må ikke bare få kjeft disse samboerne/kjærestene og mennene våre! :)

Skrevet
Nei, mente det ikke som om jeg var lei av dere som "klager". Jeg vet veldig godt hvordan det er å ha problemer i et forhold også. Men følte at man også må dele med andre når man føler seg lykkelig, vel som man deler med andre når man er lei seg! De må ikke bare få kjeft disse samboerne/kjærestene og mennene våre! :)

Mennene våre? Så fordi din kjæreste er slik så er han representativ for alle menn? Jeg trodde også jeg hadde funnet verdens beste kjæreste ,trodde IKKE noe ondt om han. Og så plutselig ut av det blå gjør han det slutt. Fordi jeg SNAKKET med en annen mann. Jeg hater han dypt og inderlig. Jeg håper virkelig han får lide. Og det skal jeg sørge for om det ikke går av seg selv. Jeg kan faktisk skjønne at noen blir drapsmenn!

Skrevet
Mennene våre? Så fordi din kjæreste er slik så er han representativ for alle menn? Jeg trodde også jeg hadde funnet verdens beste kjæreste ,trodde IKKE noe ondt om han. Og så plutselig ut av det blå gjør han det slutt. Fordi jeg SNAKKET med en annen mann. Jeg hater han dypt og inderlig. Jeg håper virkelig han får lide. Og det skal jeg sørge for om det ikke går av seg selv. Jeg kan faktisk skjønne at noen blir drapsmenn!

Jada, bare drep denne gledestråden du! :) Det preller lett av! Den kommentaren kunne du bare ha lagt fra deg i en annen tråd. Dessuten, å komme med en kommentar som at du kan skjønne at noen blir drapsmenn er ganske så på kanten... Tror du burde skaffe hjelp gitt.

I'm still happy!

Skrevet

Høres bra ut! Jeg også blir bare mer og mer glad i min samboer. Vi er på 3 året nå.

Koselig å høre noen gledesutbrudd også, og ikke bare klaging :)

Skrevet

Jeg henger meg på! Jeg er lykkelig sammen med min kjære. Han har så mange gode kvaliteter. Og når vi en sjelden gang diskuterer så vet jeg fortsatt at dette er han jeg vil dele livet med.

Skrevet

Så godt å høre noen som e gla i kjæresten sin.. ;)

Eg går rundt å e små forelsket for dagen eg.. Koser meg skikkelig.. Men det gikk fort synes eg.. Tok bare noen måneder fra eksen min til eg e forelsket igjen.. Men hadde det ikke så bra med eksen på slutten så e nok derfor.. ;)

Skrevet

Så koselig! :) Liker å lese sånne tråder, jeg! Det vrimler av sommerfugler i magen min også, enda vi er på 3 året. Det er helt fantastisk! :strix:

Lykke til videre, og håper følelsene varer leeeenge!

Skrevet
Hønsehjerne.

Men menn liker vel det.

Spesielt de menn som ser ut som kalkuner.

Skrevet

Ehh...bra for deg.

Skrevet (endret)

Negative og sure gjester altså....

Endret av Regndråpe
Skrevet (endret)

Deilig å høre at noen har det like bra som meg! :danser:

Edit: passet det egentlig med de danserne? ..jaja, de er jo glade!

Endret av *Ulla*
Skrevet

He, he tydelig at det er mange sure grinebittere av noen kjerringer her, som ikke tåler at det for en gang skyld kommer en tråd fra noen som er lykkelige.

Ja, ja synd de skal forsøke å ødelegge den.

Synes det er flott at du deler det med oss jeg og ønsker dere all mulig lykke til i fremtiden. :)

Skrevet

Det var da ikke måte på til negative reaksjoner på at noen har det bra i forholdet sitt... Hvorfor skal det ikke være like stuerent å si at man har det bra som å si at man ikke har det bra?

Skrevet

Kjekt med en gladtråd . Måtte dere få mange lykkelige år sammen!!!!

Skrevet

Jeg er også lykkelig med min kjære. Nesten 1 å siden vi traff hverandre, og han er det beste som har hendt meg på laaaaaaang lang tid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...