Gå til innhold

Proteindrikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådstarter er ei relativt tynn jente som nå har begynt å trene styrke. jeg legger ikke på meg samme hva jeg tidligere har prøvd. Hvilken proteindrikk skal jeg satse på for å legge på meg/bygge muskler? Foreslå gjerne merker man finner i vanlige sportsbutikker (Gsport, xxl, ol)

Har de ulike proteindrikkene på markedet veldig ulike mål? Jeg blir forvirret av alle du forskjellige merkene osv. Noe skal tas før trening, noe etter, noe skal drikkes under trening, noe skal ikek drikkes om du vil opp i vekt, noe er slankende, noe er dyrt, noe er billig, noe skal drikkes to ganger om dagen og noe fem? :kjefte: hehe

Jeg trener også endel kondisjon, og vil fortsette med dette selv om det ikke er anbefalt om man skal opp i vekt.

Gjest Raptuza
Skrevet

Anbefalar Herbalife, kvalitetsprodukt med soyaproteiner. Gode smakar.

Gjest Lina :)
Skrevet

Hei :) Jeg har gått på Protein Series Weight gaining i 3 år. Den er bra :) Jordbærsmak er best, og jeg tar den mellom måltider + før og etter trening og rett før jeg legger meg. Sååå, det blir vel ca 5 ganger daglig når jeg trener, og 3 ganger daglig de dagene jeg ikke trener! =) Går ned i vekt hver gang jeg har en pause fra proteinshaken.. :(

Gjest -Maggie-
Skrevet

Det beste er å få i seg nok ordentlig mat, diverse tilskudd bør være nettopp det; et tilskudd. Få i deg "nok av alt", og husk nok riktig fett. Det inneholder også mye kcal, og gjør det lettere å få i seg nok. Du går opp i vekt om du er i kalorioverskudd, så enkelt er det. Det vanskelige er å finne ut hvor mye du trenger å spise, siden dette er individuelt.

Blås i hva de ulike proteinproduktene skal være best for, de fleste er ganske like.

Husk at siden du trener mye kondisjon, trenger du enda flere kcal enn om du ikke hadde trent, så pøs på med skikkelig mat.

Skrevet

De billigste proteinproduktene får du kjøpt på nettet.

Send meg en PM så skal jeg gi deg noen tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...