Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 hei:) er det noen som kan fortelle meg hva/hvor g-punktet er og hvordan man stimulerer det?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har hørt at det kvinnelige kjønnsorgan skal være utstyrt med dette;) Du finner det litt inn og opp mot navlen. Det kjennes ut som e myk pute.
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hei.. Tror ikke det er noen helt eksakt oppskrift for hvordan en finner det. Du får lete etter det, helst når du er veldig kåt. Jeg finner det når jeg, er veldig kåt, da stikker jeg fingrene inn til ca andre ledd på langfingeren, litt til venstre. Må gjerne massere litt før det virker helt. Å det virker Hilsen Lena
minemor Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Google på Axel Braun, så finner du d rimelig kjapt...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Google på Axel Braun, så finner du d rimelig kjapt... Har Axel Braun Gpunkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå