Gå til innhold

Nabo`n og meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Har fått kontakt med en annen kar i borettslaget jeg bor i.

Vi har tidligere møttes når vi er på vei hjem, bort fra hjemmet.

Vært på hilseren og andre ganger blitt stående og prate.. Merker vi har tonen og kjenner at kjemien er der. Hvertfall fra min side :)!!

Nå har vi i en ukes tid hatt litt mer kontakt via mail. Han fikk mail adr min i forbindelse med noe i borettslaget.

Nå har vi mailet litt frem og tilbake, med en litt flørtende tone. Tror han kan være litt tullete og flørtende så jeg tør ikke tro at han legger noe i det..

Vi har kommet frem til at jeg skal komme til han en dag og se på noe han har pusset opp i leiligheten. Mulig det blir litt vin også (vi har spøket litt rundt det).

Er litt betatt allerede. Jeg har jo "kjent" han en liten stund.. og liker han sååå godt!! Kjekk, morsom og singel.. hehe :) vi begge er i starten av 30 årene.

Tror dere han bare er ute etter vennskap? eller kan det være noe mer han er ute etter? Hadde han villet ha kontakt dersom han ikke var ute etter noe mer? Selv kunne jeg ikke tatt initiativ ovenfor en annen i borettslaget her, eller i andre settinger hvis jeg ikke likte personen. Men nå er jo jeg jente da.. ;P

Hva tenker dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Jepp, han liker deg. Lykke til ;)

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet
Jepp, han liker deg. Lykke til ;)

Er bare litt engstelig for at det har utviklet seg mer enn han hadde planer om.

Når vi mailer er det ikke mer enn et par-tre setninger. Skriver ikke mye, er mer kun korte tulle/flørte beskjeder..

Gjest Just me :)
Skrevet

Vent å se da vet du ! Du merker jo at han liker deg og viser interesse for å bli bedre kjent med deg. :)

Gjest Gjest_forelska_*
Skrevet
Vent å se da vet du ! Du merker jo at han liker deg og viser interesse for å bli bedre kjent med deg. :)

Signerer denne!:)

Skrevet

jeg også ble så forelsket i naboen :)

vi har nå vært sammen i tre år, og er ikke lenger bare naboer ;):klemmer:

så lykke til !

Skrevet
jeg også ble så forelsket i naboen :)

vi har nå vært sammen i tre år, og er ikke lenger bare naboer ;):klemmer:

så lykke til !

Så koselig å høre!

Hvordan kom dere i kontakt? Hvordan var prosessen der?

Jeg kjenner det i magen når jeg tenker på han.. hehe. Og allerede da!! ;)

Er bare redd han ikke hadde til hensikt å få "sånn" kontakt med meg. At jeg legger mer i det enn det som egentlig er.

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Det kan bli litt på kanten til flørting her.. Jeg liker han så godt at jeg liker det og syns det er moro når vi skriver slike mld. Men er litt ekstra på vakt siden han er gutt og skriver sånn, er redd han bare er ute etter "EN" ting... :sjenert:

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet
Det kan bli litt på kanten til flørting her.. Jeg liker han så godt at jeg liker det og syns det er moro når vi skriver slike mld. Men er litt ekstra på vakt siden han er gutt og skriver sånn, er redd han bare er ute etter "EN" ting... :sjenert:

Ingen flere?

tenker dere ikke som meg at det kan være en mulighet for at det utviklet seg flørtende uten at det var planen fra hans side.. Jeg har en tendens til å flørte med gutta, ta steget vider og hinte om kyss, vin osv..

jeg liker å ha en sånn tone, men samtidig er jeg ute etter et seriøst forhold.

Er bare redd han kun ser den "ene" tingen, og er klar for kun det..

Skrevet
Så koselig å høre!

Hvordan kom dere i kontakt? Hvordan var prosessen der?

Jeg kjenner det i magen når jeg tenker på han.. hehe. Og allerede da!! ;)

Er bare redd han ikke hadde til hensikt å få "sånn" kontakt med meg. At jeg legger mer i det enn det som egentlig er.

hei!

det var jeg som tok initiativet hvertfall:) for jeg var nok som deg nå! kjente det alltid i magen. latet som jeg skulle hente noe i postkassen osv om jeg hørte noe foregå utenfor :P rart å tenke på nå.

men begynne nok sånn som dere nå, etterhvert så snakket vi bare mer å mer sammen når vi møttes utenfor.

så en kveld ba jeg han inn:) jeg møtte han utenfor (ikke med vilje ;) ) jeg hadde leid en film, så spurte bare sånn søtt om han hadde sett den, som han heldigvis ikke hadde, og da var vi liksom litt i gang ;) så filmkvelder var vel vår prosess;) merklig nok...

hold oss litt oppdatert da:) spent jeg . :rødme:

Skrevet

Du er helt sikker på at han er singel da?

Jeg ville nok vært forsiktig med å flørte med en som bodde nær meg, ubehagelig om det skjærer seg skikkelig, og så bor man ved siden av.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Ts her.. :)

Nå har han ringt meg for første gang! Vi pratet sammen i 45 min.. var kjempe kjemi over tlf. hihi :rødme:

Tror jeg starter å bli betatt altså.. Han inviterte meg på middag en dag.. ;)

En liten stund etter samtalen fikk jeg mld da han skrev det var hyggelig å prate med meg!! Ble sååå glad..

Er bare redd han er ute etter 1 ting.. Men det vil jo bare tiden vise.

Utifra det "siste" som har skjedd, så lover det vel bra.. Eller hva tenker dere?

Gjest Gjest - sanna
Skrevet

Hva er det du lurer på egentlig? Skal man sitte her og spekulere i hva naboen din tenker om deg? Jeg ser du ikke har svart gjest over her.

Er du virkelig over 30 år, og er bekymret for at en mann på samme alder er ute etter "1 ting".

Skrevet

Det er jo aldri godt å vite hva andre er ute etter, og om han gjør alt dette bare for å få sex (for det er vel det du legger i "bare 1 ting"?) er jo ikke godt å si. Jeg gjetter at han ikke har analysert situasjonen like mye som deg og at han bare "goes with the flow" fordi han liker deg. Det kan også hende han er dødsforelska og drømmer om å gifte seg med deg, og det kan hende han er en storsjarmør med 1001 hakk i sengestolpen. Er bare en måte å finne ut det på ;) Alternativt kan du vente med å ligge med ham til dere har blitt kjærester :)

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet
Det er jo aldri godt å vite hva andre er ute etter, og om han gjør alt dette bare for å få sex (for det er vel det du legger i "bare 1 ting"?) er jo ikke godt å si. Jeg gjetter at han ikke har analysert situasjonen like mye som deg og at han bare "goes with the flow" fordi han liker deg. Det kan også hende han er dødsforelska og drømmer om å gifte seg med deg, og det kan hende han er en storsjarmør med 1001 hakk i sengestolpen. Er bare en måte å finne ut det på ;) Alternativt kan du vente med å ligge med ham til dere har blitt kjærester :)

Hei og takk for svar! :)

Forresten, til gjesten over her så vet jeg nesten 100% sikkert at han er singel. 99,9% sikker ;)

Sant, han har nok ikke analysert situasjonen som jeg gjør! Skal slutte å gjøre det selv, bare kose meg og ta ting som det kommer. Kommer nok til å holde igjen sexen ja! Så får jeg bare se hvor dette bærer av sted;)

Jeg må jo også se om han er en gutt jeg vil være sammen med, og for å vite det så må vi jo bli ordentlig kjent.

Det er bare det at jeg er litt utolmodig og gjerne vil vite hvor jeg har han, og om vi er ute etter det samme :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...