Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sjekket bt.no/eiendom for å finne ut hva et nabohus ble solgt for, nylig solgt. Det er en stor enebolig (2 etasjer + mørkeloft og kjeller) med utleiemuligheter/hybler, men huset er nedslitt og trenger en omfattende oppgradering med nye bad, nytt kjøkken, nye vinduer... Dessuten er det hage (gjengrodd), garasje (gammel/rønneaktig), og en veranda (uten utsikt). Men prisen var ikke lagt ut der..., og jeg er så nysjerrig. Vet at de som solgte det, kjøpte huset for 2 mill for ca 10 år siden. Det er vel helt umulig å gjette hva det kan ha blitt solgt for, noen som tør å gjette?
Pasha Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 ring megler som solgte det og spør om prisen
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg sjekket bt.no/eiendom for å finne ut hva et nabohus ble solgt for, nylig solgt. Det tar ofte nesten et år før det kommer på bt.no/eiendom. Først må papirene tinglyses
Frk Johansen Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Meglerkontoret opplyser om salgsprisen bare kontrakten er underskrevet.
Gjest Vokteren Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) d Endret 2. november 2008 av Vokteren
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Meglerkontoret opplyser om salgsprisen bare kontrakten er underskrevet. Uansett så vet jeg ikke hvilken megler som er brukt, eller om det i det hele tatt er brukt megler, har ikke registrert noen boligannonser på adressen ihvertfall... Det går vel an å selge utenom megler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå