Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil slette hele driten på PCen og installere windows på nytt, men har mistet koden til CDen. Går det ann å få tak i den, eller få en ny på et vis? Det er et mareritt å bruke maskinen, for det jeg bruker jo halve tiden på å klikke vekk feilmeldinger og slikt- får ikke til å fikse det.. sint!
feuerstein Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hvis det er en pc kjøpt i butikk regner jeg med at det et eller annet sted på maskinen finnes et klistermerke med koden. Er det en bærbar finner du klistermerket på undersiden, er det en stasjonær kan det være hvor som helst. Eller du kan laste ned noe herfra og la det søke seg frem til nøkkelen brukt på din pc: http://pcsupport.about.com/od/productkeysa...opkeyfinder.htm
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vil slette hele driten på PCen og installere windows på nytt, men har mistet koden til CDen. Går det ann å få tak i den, eller få en ny på et vis? Magical Jelly Bean Keyfinder henter ut produktnøkkelen fra en Windows-installasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå