IngjerdØ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skal gifte meg neste sommer, og vi har et band som vil spille for oss i kirken Vi tenkte 3 salmer, men også to solosanger.. Solosangene vil jeg skal være kjærlghetssanger.. Noen som kan komme med noen forslag? Tar imot både engelske og norske Alt tas imot med takk Vet du også om en fin salme, fortell meg gjerne Trenger det også! Håper noen kan hjelpe meg her
Ira Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 vi hadde "så gla i dæ" av åge aleksandersen som et av soloinnslagene, og som ei av salmene brukte vi "gje meg handa di ven" Helt supre for oss begge to innslag!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Vi skal ha disse salmene :Salme 98 fra “Salmer 1997†-Guds godhet sang i sinnet, Din hånd i min og 669 Kjærlighet fra gud. Din hånd i min er nyyydelig. tekst her Til solo i kirken skal vi ha denne - med en mannlig sanger med veldig sterk stemme Teksten er helt flott og passer oss veldig!!! ON THIS DAY Here we stand today Like we always dreamed Starting out our live together Teksten er fjernet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 19. oktober 2008 av Veslejenta
Gjest gjesten ovenfor Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 UPS..sorry..denne blir vel tatt bort. Teksten kan dere finne her
IngjerdØ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Tusen takk til dere alle Din hånd i min har vi kikket på, nydelig tekst Ellers veldig fine sanger alle sammen
Gjest Portis Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 you will never walk alone - mest kjent som sangen til manchester united tror jeg, men opprinnelig en veldig fin sang
Tillemor Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 you will never walk alone - mest kjent som sangen til manchester united tror jeg, men opprinnelig en veldig fin sang Pssst.... Liverpool :gjeiper:
Gjest LindaKristin Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Vi skal ha "songen om mitt liv" av Herborg Kråkevik som det ene soloinnslaget(den fra filmen det største i verda) Den er det en venninne som har stemme som en eeengel som skal synge:) Her kan dere høre sangen(en video) http://www.speranza.no/films/verden/musikken.asp Det andre soloinnslaget er av Secret Garden,den heter "The promise". Den blir spilt på piano og fiolin. Jeg vet ikke helt med salmer ennå...menjeg synes "Det er makt i de foldede hender" og "Jeg er i Herrens hender" er nyyydelige!
Gjest Portis Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Pssst.... Liverpool :gjeiper: Jaja Det var iallefall et fotball lag hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå