Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Ethereal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man elsker noen, ønsker man at det menneske skal ha det bra. Høres helt rart ut at han prioriterer helt andre ting, men samtidig elsker deg. Og det med nakenprat og sukker. Ikke pokker om jeg hadde godtatt et sånt medlemskap.

Hadde jeg vært deg, noe jeg ikke er, så hadde jeg fortalt han mine ønsker. Og hvis han ikke var interessert i å møte meg på halvveien engang så hadde jeg avsluttet forholdet. Man skal gi og ta i et forhold, ikke bare ta. Selvsagt tærer dette her på humøret ditt, noe annet ville jo vært helt rart.

• 1 måned senere...
Gjest Betty89
Skrevet

Hmm... Det kan jo være at han rett og slett "vet" at han har deg. Men det trenger ikke være negativt. Det er nok derfor du ikke lenger får tonnevis med søte meldinger! Slik er det hos oss også, før fikk jeg søte meldinger annen hver time :(

Synes det var rart at han synes det er nok med 1-2 dager i uka! Hadde jeg vært deg hadde jeg invitert han hjem til deg en kveld dere begge kan. Du lager god mat, og så kan du fortelle han hva du føler på en rolig og behagelig måte. Forklare hva du føler og også spør hva han vil med forholdet? Ha deg for alltid osv? Du kan også nevne at du missliker disse profilene. Om han elsker deg nok tror jeg nok han dropper sidene:)

Ja som sagt, prat om det mens dere koser dere. Jeg vet kjæresten min synes det er bedre å prate seriøst når stemningen er rolig og behagelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...