Jordbærmelk Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har tenkt å bestille mitt neste mineralpudder fra i.d. Bare Escentuals på ebay.. Når man handler der, er det viktig å bare søke på det som er kategorisert som "New", eller er resten også uåpnet? Rart om noen selger brukt sminke.. Og når d står "Shipping: Worldwide" betyr d at d er samme pris for å få det fraktet over hele verden? Vil ikke at det plutselig skal bli kjempedyrt å frakte det hit..
Frog Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Har tenkt å bestille mitt neste mineralpudder fra i.d. Bare Escentuals på ebay.. Når man handler der, er det viktig å bare søke på det som er kategorisert som "New", eller er resten også uåpnet? Rart om noen selger brukt sminke.. Og når d står "Shipping: Worldwide" betyr d at d er samme pris for å få det fraktet over hele verden? Vil ikke at det plutselig skal bli kjempedyrt å frakte det hit.. Du må søke på NORWAY på shipping costs, står ofte en link under der kostnaden på shippingen står. Anbefaler deg å gå på; global.ebay.com Da vil du finne billigere ting Som oftest vil du se bilde av produktet som selges, og jeg tviler på at "NEW" er et krav på om det er uåpnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå