Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Når han har gjort det slutt. Begriper ikke hva han skal med det. Han kommer aldri til å bruke disse tingene og bl.a en vinflaske var ihvertfall ikke hans smak. Hvorfor være så vrang? Han nekter all kontakt, svarer ikke på mail eller sms, men tingene/gavene vil han ikke gi bort. JEG drikker gjerne dårlig vin! Og det kommer ikke på tale å gi noe tilbake til han. Det er ikke jeg som har gjort det slutt.
Gjest Ansjoni Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 En gave er en gave, ikke noe man kan kreve å få tilbake igjen
Supramundane Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er helt enig med Ansjoni. Når man har gitt noe bort, kan man ikke kreve det tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Meld han til politiet eller bryt deg inn i boligen hans. Eller les et eventyr av Asbjørnsen&Moe.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Hva skal han med vin som han aldri vil drikke? Han hadde jo haugevis med vin, og også fra andre damer som han ikke ante hva han skulle gjøre med.
Gjest Miley Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Tving han til å gi tilbake alt du ga ham. Gjerne med renter. Egentlig fortjener du en kasse vin tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Dessuten vet han jeg virkelig hater han, og at jeg synes han er den falskeste person jeg noen gang har møtt. Hvorfor vil han bevare gaver fra meg? Det er bare for å fortsette å være jævlig. Egentlig burde han tvinges til å drikke vinen og så skulle jeg håpe på skikkeig skallebank for han! Det fortjener han.
Gjest Miley Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Han gjør det nok fordi han vil ha deg tilbake.
MissStiles Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje han vil ha noen minner fra da dere var sammen.. eksen min har også tatt vare på gaver som han fikk fra meg. Jeg synes det er hyggelig.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje han vil ha noen minner fra da dere var sammen.. eksen min har også tatt vare på gaver som han fikk fra meg. Jeg synes det er hyggelig. Vel. da regner jeg med at det var et pent brudd. Min eks liker meg ikke og synes jeg er ei skikkelig bitch. Jeg pratet med en annen mann! Hva skal han med minner om meg...........? Jeg synes heller ikke det hyggelig at han skal ha minner om meg. Skal han da fortelle sine nye damer om denne vinen som han har fortalt meg om vin fra andre damer.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Ja, det var jo "hyggelig". Vel. Han får beholde vinen og alt det andre da. Jeg snakket jo med en annen mann og da er jo jeg ifølge både han og hans venninner og nå også KG sikkkert noe man bare kan "rydde bort", men beholde litt av.
Zzyzx Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg forstår godt at han nekter å snakke med deg.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 Herregud hadde nok holdt litt avstand jeg også gitt om jeg var han! Har da vært gjennom brudd som ikke har vært helt pene og greie jeg også - men vi har da aldri krevd tilbake gaver fra hverandre! Hadde aldri fornedret meg til å spørre om å få tilbake noe som helst - en gave er en gave. Man kan da ikke angre på sånt! For å sette det på kanten.. du har gitt en gave til din venninne - så krangler dere - skal du da kreve tilbake den gaven da? Nei dette blir for dumt!
hufsa! Skrevet 17. oktober 2008 #15 Skrevet 17. oktober 2008 Heia,en gave er gave uansett hva!! Å gammel er du? er det villeste jeg har hørt!!En vin...Du kan vel kjøpe deg en ny eller er det pengene det står på..
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Ingen venninner har sluttet å være mine veninner fordi jeg SNAKKET med en annen jente eller gutt. Han gjorde det slutt fordi jeg SNAKKET med en annen mann, og alle hans "gode" venninner var helt enig med han. Selv overnattet han hos ekser uten å fortelle det og forlangte å få leve det livet han alltid hadde gjort. Han skal få vite hva jeg mener om han! Han skal IKKE ha minner om meg. Når han kunne love meg og gi meg forhåpninger, men ta det tilbake, skal jeg også ta tilbake det jeg gav han.
Zzyzx Skrevet 17. oktober 2008 #17 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor det, egentlig? Dette her går nok over mye fortere om du bare gir faen. Han er en tulling, men du er ikke så langt unna du heller. Hadde det enda vært ting med en viss verdi, men å bråke så mye for ei flaske vin?
camilla* Skrevet 17. oktober 2008 #18 Skrevet 17. oktober 2008 ?? seriøst, du tuller nå !? Hvem krangler over en flaske dårlig vin? La han beholde alle gavene. Du har gitt dem bort. Ferdig med det. At han slo opp fordi du pratet med en annen gutt var bare en grunn han brukte for å gjøre det slutt. Han ville ut av forholdet og du ville vite hvorfor -eller han ville gi deg en "ok grunn".
suzie Skrevet 17. oktober 2008 #19 Skrevet 17. oktober 2008 Er det rart det er krig i verden .... G-sus
kamela Skrevet 17. oktober 2008 #20 Skrevet 17. oktober 2008 Hva skal han med vin som han aldri vil drikke? Han hadde jo haugevis med vin, og også fra andre damer som han ikke ante hva han skulle gjøre med. Hvorfor i alle dager har du gitt han vin som du vet han aldri kommer til å drikke - kommunikasjonsproblemer?
Anbefalte innlegg