Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Leste en artikkel her for ikke så lenge siden. Flere kjendiser gav av sin livserfaring, hvilke ting de ikke ville gjor/ville gjort hvis de var 20 igjen. Det var egentlig ganske morsomt, for man går kanskje i en del feller i løpet av et liv, som andre kan lære av. Jeg lurer på hvilke ting dere ville si til dere 20 år gamle jeg. Kanskje vi andre kan lære av det? Jeg angrer meg for at jeg tok voksenlivet altfor seriøst, og at jeg derfor hoppet rett i studier istedet for å gå på folkehøgskole. Skulle gjerne også ha ristet meg selv fordi jeg fant meg i altfor mye tull fra eksen. "Våkn opp jente, han er ikke den rette!!"
MissStiles Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vet! Jeg har også begynt å tenke sånn.. At jeg burde ha gjort meg ferdig med videregående først også begynt å jobbe fulltid. Ikke omvendt! Eller at jeg skulle ønske jeg ikke var så opptatt av å ha kjæreste hele tiden når jeg var yngre. Jeg skulle heller brukt tiden på venner og reise. Jeg er fornøyd med livet mitt og det jeg har gjort hittil men det er noen ting jeg skulle ønske jeg hadde gjort annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå