Bønna Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Nye dollarsedler i omløp. Link Vedlegg endret til link iht KGs regler. Kari, mod Endret 18. oktober 2008 av Kari
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ganske beskrivende for finanskrisen.
Gjest sjokkert Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Bønna!! Du har jo humor! *sjokka* Nå blir aldri verden den samme.
mysan Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Klart han har humor. Det finnes en tidligere bruker som sier at han smiler hele tiden, og hu burde vite det, hu sier at hu kjenner'n Kanskje innvandringspolitikken er det eneste i hele verden som IKKE får'n til smile. Tenkt på det?
Bønna Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, jeg har så mye humor at jeg sitter her og ler meg skakk av moderator som slettet dollarseddelen. Hva slags idiotisk regel var det jeg brøt nå, da? Eller kanskje mer presist, hvilken inkompetent tolkning av eget regelverk var det som resulterte i sletting denne gangen?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 La du det ut som bilde direkte i innlegget? Det er visstnok ikke lovlig av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå