Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hvordan forteller man en man har vært sammen i 10 år. At h"n gjør meg kvalm på en fin måte ?
angeleyes Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Er det han som person som gjør deg kvalm eller noe han har gjort/gjør? I så fall; hva?
Gjest missLady Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Tror ikke det finnes en fin måte å fortelle en person på at han gjør deg kvalm!
charlotte87 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Hmm... har han gjort deg gravid kanskje?
minemor Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Det trot jeg var ett dumt valg av ord... Men hvis han gjør deg kvajm, kan du ikke la ham gå?? Kanskje andre ikke synes d samme?
Gjest m Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 hehe, vel - tror jeg kanskje skjønner hva du mener. For meg kan det være litt vanskelig å skille mellom svak kvalme, sult og norn ganger også at det kiler i magen (ved forelskelse eller at jeg er veldig glad i noen). Er kanskje lurt å tenke at kvalme er for de fleste et negativt ord.. vet ikke om du kan forklare følelsen på en annen måte? Men, ellers synes jeg du bør forsøke å få frem "på en fin måte" tydelig. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå