KristinaO Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) I sammenheng med et prosjekt på skolen, trenger vi litt tilbakemeldinger om hva som er viktig for deg og din kaffe. Jeg vet det er mange kaffeengasjerte mennesker her inne. Fokuset på undersøkelsen er ulike typer ikke-ferdig kaffe, altså ikke en kopp kaffe man kjøper i en kaffebar. For å få en brukbar statistikk ut av dette, har vi valgt å legge ut v.h.a. en mer eller mindre profesjonell side; Undersøkelse del 1 Undersøkelse del 2 Ny. Undersøkelse del 3. Undersøkelsen er på 19 lettfattelige spørsmål, og hvert svar er for oss til stor hjelp! Dersom noen har noen ytterligere kommentarer, så er det bare til å prate i vei. Endret 16. oktober 2008 av KristinaO
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 da har jeg svart på undersøkelsen deres. kunne vært greit med en egen rute med vet ikke/ikke relevant . selvom man kan la være å svare på spørsmålet synes jeg ofte det føles bedre å kunne trykke det alternativet. hvaslag skoleopgave er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå