bunadbrud Skrevet 1. desember 2008 #21 Skrevet 1. desember 2008 Min oppfatning er at folk flest synes det er VELDIG greit med ønskelister, da de slipper å bruke for mye tid på gavene (gjestene altså)..
Grønt blad Skrevet 1. desember 2008 #22 Skrevet 1. desember 2008 Min oppfatning er at folk flest synes det er VELDIG greit med ønskelister, da de slipper å bruke for mye tid på gavene (gjestene altså).. Jeg er gjest, og jeg er veldig enig. Veldig greit å kunne gå inn i en butikk og velge ut noe fra ønskelista, enn å måtte pønske ut noe som brudeparet vil like...
angara Skrevet 1. desember 2008 #23 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er av samme oppfatning som bunadbrud. Vi hadde ikke tenkt å ha ønskeliste, men pga at så mange av gjestene har etterlyst det, har vi gått for det likevel. Men vi opplyser bare om den dersom folk spør hva vi ønsker oss.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #24 Skrevet 1. desember 2008 Folk kjøper jo gave uansett, så i steden for og få 70 lysestaker og 20 vaser så må det vel være greit både for brudeparet og gjestene med en ønskeliste!?
Jade Skrevet 1. desember 2008 #25 Skrevet 1. desember 2008 Det er vel som regel gjestene som etterlyser ønskeliste. Man er ikke nødt til å kjøpe noe fra listen hvis man vet hva man ønsker å gi. Det er også kjekt om gjestene ønsker å kjøpe servise, at man slipper 5 forskjellige mønstre, eller at man får 30 fat og 3 dessertskåler.
Arwen Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Vi lagde en kort ønskeliste sånn at vi hadde hvis noen spurte, fikk alt untatt en ting på lista tror jeg faktisk Jeg synes det var ubehagelig å lage en på mange sider så vi skrev bare opp servise og glass + et par andre ting.
Amadea Skrevet 2. desember 2008 #27 Skrevet 2. desember 2008 Ønskelista vår: Eva Solo, hvitløkspresser Eva Solo, kjøleskapskaraffel Eva Trio, champagne glass Eva Trio, røreskål hvit melamin Eva Trio, røreskål hvit melamin 4,0l Eva Trio, sort silikonlokk 2,0l Eva Trio, sort silikonlokk 4,0l iittala, vase klar iittala, mariskål lysblå iittala, aalto telyslykt Isenkram, zpa verde brødboks Kitchen Aid, blender Kitchen Aid, kjøkkenmaskin Diverse Pillivuyt (servise og deler) Ritzenhoff, cappuccinokopp Ritzenhoff, espressokopp Diverse Rosendahl, grand cru (dessertskål, glasskål, kakefat, serveringsdeler, oppbevaring) Stelton, brødpose Kniver fra Victorinox Eva Trio, Glass Vann Nespresso kaffemaskin Peugeout salt- og pepperkverner Vi gjorde den såpass lang slik at folk skulle kunne finne noe som passet deres budsjett OG noe som de selv likte. Vi opplyste forresten bare om ønskelisten dersom folk spurte etter den.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal i et bryllup nå til våren hvor brudeparet kun har gitt beskjed om at de ønsker seg penger. Synes dette er litt frekt for mange av oss som "liksom" er nære venner ønsker ikke å gi penger, men når vi får høre at de har "alt" så blir det litt vanskelig. Ingen av oss er i posisjon til å gi så mye heller. Jeg kommer til å ønske meg gjenstander det er hyggelig å se tilbake på og vite at kom fra bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå