Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har mailet med en mann på en datingside i to uker nå, men har ennå ikke truffet ham. Jeg skal ikke nekte for at jeg lot meg pirre av at han fristet med "stort utstyr" i profilen. Men han er virkelig hyggelig å brevveksle med og jeg er veldig fristet til å møte ham på ordentlig. Littegranne skeptisk også! Han har vist seg frem for meg på cam og det er ikke småtterier, nei. Jeg har aldri vært sammen med noen utenom det normale (er 28) og lurer på om jeg tør ha sex med denne mannen. Han er visst vant til en viss skepsis og sier jeg skal ta den tiden jeg trenger, og at han er forsiktig. Jeg er nyskjerrig, spent og kåt på en gang! Har noen som har erfart sex med store menn noen gode tips? Jeg må være skikkelig oppvarmet og sikkert bruke smørekrem også, men er det andre tricks som kan brukes i tillegg? Puh, har nesten vondt i maven, jeg! Lena
Gjest Gjest_anders_* Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 som mann har jeg ikke noen gode råd å gi deg desverre. men hvis det er en hyggelig fyr og du stoler på han skulle det ikke være noen fare. hvis du er opptatt av å sjekke ut en stor pikk syns jeg du skulle slå til hvis du føler for det. det er jo bare sex!
Gjest Gutt27 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Så kvinner biter på hvis du nevner "velutstyrt" i profilen? Takk for tipset
Gjest Gjest_Bølla_* Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Så kvinner biter på hvis du nevner "velutstyrt" i profilen? Takk for tipset He he, men hun sier at hun har sett'n på cam så du må visst være klar til å bevise påstandene!
Gjest Go for it Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vert der du er nå,,,det er bare kjempedeilig, dødsdeilig osv........Nyt det og kos deg.....Ha litt glidehjelp og gjør dere det flere ganger kan du bli litt sår,, men det er DEILIG........så go for it !!!
Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er ingen size queen, men følelsen av å bli tatt og følelsen når en stor og tykk pikk trenger inn er rett og slett ubetalelig. Den sprengende følelsen. Bruk god tid med masse kos og du får en fantastisk opplevlese, det garanterer jeg. En opplevelse du aldri glemmer. Lykke til!
Einar Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Blir litt nysgjerrig her jeg sitter. Hvor stort er dette utstyret?
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Blir litt nysgjerrig her jeg sitter. Hvor stort er dette utstyret? Han sier den er 21 cm lang og 16cm rundt selv om jeg ville tatt mer i. Men jeg er ikke vant til å tenke i de baner. Han er i alle fall svær, det skal være sikkert! Jeg var på venninnetur i helga så da ble det ikke noe møte, men jeg skal møte ham på torsdag og innrømmer at jeg er kjempespent. Mest på om han er like hyggelig i RL som på mail. Hvis han er det og den oppfatningen er gjensidig er det fritt frem. Jeg tenker mye på dette og blir skrekkelig opphisset ved tanken på den redskapen hans. Føler meg litt klar for den nå faktisk!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Remember, the camera adds 10 pounds
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 La oss si at jeg som mann postet et innlegg på KG om at jeg skulle treffe noen jeg møtte på nettet som jeg visste har ekstremt store pupper og usedvanelig trang skjede. Hadde jeg blitt betegnet som: A) Fjortiss B) Patetisk C) Gris ?? Bare lurer.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde jeg vært pupppedama som forrige innlegger skulle møte, og hadde lest tråden han startet om det - ja da hadde jeg kalt han en patetisk gris. Og det hadde ikke blitt noe møte, nei.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde jeg vært pupppedama som forrige innlegger skulle møte, og hadde lest tråden han startet om det - ja da hadde jeg kalt han en patetisk gris. Og det hadde ikke blitt noe møte, nei. Nei, for om du er puppe-dama som reklamerer med Stort Utstyr i profilen din, og senere viser meg det store utstyret ditt på webcam, da er du helt sikkert ute etter lange turer i skogen, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Poenget mitt er: trådstarter skal altså treffe noen hun møtte på nettet, som skrev allerede i profilen at han har en stor kukk. Dette pirret henne, hun vil møte ham/lemmet hans, og håper han er like -hyggelig- i virkeligheten. Hvorfor er ikke dette barnslig og patetisk?? Dette er noe helt annet en å tilfeldigvis komme over noen med stor penis. Dette kan sammenlignes med å sjarmeres av han fyren på festen som tar deg med litt til siden og visker i øret ditt "Vil du knulle? Jeg har stor pikk". Han er ikke ute etter noe mer, og du er ikke spesiell, dette har han gjort før. Du er kanskje heller ikke ute etter noe mer, men det er uansett et lavmål å falle for slik sleskete sex-lokking. En voksen kvinne burde vite bedre. Trodde jeg.
aline Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 Du er kanskje heller ikke ute etter noe mer, men det er uansett et lavmål å falle for slik sleskete sex-lokking. En voksen kvinne burde vite bedre. Trodde jeg. Dersom ikke hun heller er ute etter noe mer, og tennes av tanken på stort ustyr, hvorfor "burde hun vite bedre"? Er det ikke nettop slik at hun vet hva hun gjør? sleskete sex-lokking... det er vel mer å åpent si hva man har og hva man ønsker, kan ikke skjønne at han som vifter med ustyret, er mer eller mindre slesk en hun som tenner på at han viser henne det. Dersom to voksne mennesker er opptatt av størrelse, og ikke kanskje ute etter livslang kjærlighet, hvorfor skal de ikke kunne det? Når begge kaller spaden for en spade, så er det jo ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #15 Skrevet 21. oktober 2008 Dersom ikke hun heller er ute etter noe mer, og tennes av tanken på stort ustyr, hvorfor "burde hun vite bedre"? Er det ikke nettop slik at hun vet hva hun gjør? sleskete sex-lokking... det er vel mer å åpent si hva man har og hva man ønsker, kan ikke skjønne at han som vifter med ustyret, er mer eller mindre slesk en hun som tenner på at han viser henne det. Dersom to voksne mennesker er opptatt av størrelse, og ikke kanskje ute etter livslang kjærlighet, hvorfor skal de ikke kunne det? Når begge kaller spaden for en spade, så er det jo ikke noe problem. Det er heller reaksjonen fra brukerne her inne jeg reagerer på. Når hun kommer hit og skryter over lavmålet sitt (min mening), maskert med noen spørsmål om glidemiddel og "åånei, dette må jo være farlig, jeg er sååå redd, hihi" - da burde hun fått så øra flagrer. Det hadde garantert jeg fått !
aline Skrevet 21. oktober 2008 #16 Skrevet 21. oktober 2008 Det er heller reaksjonen fra brukerne her inne jeg reagerer på. Når hun kommer hit og skryter over lavmålet sitt (min mening), maskert med noen spørsmål om glidemiddel og "åånei, dette må jo være farlig, jeg er sååå redd, hihi" - da burde hun fått så øra flagrer. Det hadde garantert jeg fått ! Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor hun skal få så øra flagrer fordi hun er opptatt i størrelsen på utstyret til en mann som også er opptatt av størrelsen på utstyret sitt... Jeg hadde heller ikke skjønt hvorfor du skulle fått så øra flagra, dersom du var opptatt av puppestørrelsen til ei som også var opptatt av puppestørrelsen sin. Dersom ts hadde vært ute etter en med stor penis uten at han visste at det som trigget henne, og uten å egentlig ønske fokus på penisen sin, så hadde jeg vært enig. Og dersom du hadde vært ute etter ei dame PGA store pupper, uten at hun egentlig ønsket fokus på dem, så hadde jeg også skjønt at det hadde blitt litt pepper. voksne mennesker som er opptatt av egne og andres størrelser, så lenge dette er gjensidig, skjønner jeg ikke problemet med. Er det lavmål at hun tenner på størrelsen hans, eller at hun forteller at hun tenner på størrelsen hans?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #17 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor hun skal få så øra flagrer fordi hun er opptatt i størrelsen på utstyret til en mann som også er opptatt av størrelsen på utstyret sitt... Jeg hadde heller ikke skjønt hvorfor du skulle fått så øra flagra, dersom du var opptatt av puppestørrelsen til ei som også var opptatt av puppestørrelsen sin. Dersom ts hadde vært ute etter en med stor penis uten at han visste at det som trigget henne, og uten å egentlig ønske fokus på penisen sin, så hadde jeg vært enig. Og dersom du hadde vært ute etter ei dame PGA store pupper, uten at hun egentlig ønsket fokus på dem, så hadde jeg også skjønt at det hadde blitt litt pepper. voksne mennesker som er opptatt av egne og andres størrelser, så lenge dette er gjensidig, skjønner jeg ikke problemet med. Er det lavmål at hun tenner på størrelsen hans, eller at hun forteller at hun tenner på størrelsen hans? Kanskje du skal begynne å lese det jeg skriver? Som voksen kvinne tenner hun på og vurderer å møte og knulle en fyr som legger ut om utstyret sitt i profilen på en nettside. Det er første lavmål, etter min mening. Så kommer hun hit for å skryte av det... Lavmål nummer to. Men, det jeg reagerer på er at alle ønsker henne lykke til på veien, spør om hvor stor han er og oppfører seg som om det er den naturligste ting i verden, for det hadde aldri skjedd om situasjonen var omvendt, jmfr mitt først innlegg. Da hadde man nemlig fått høre en regle av en annen verden, for det er jo skitne mannetanker og mannsjåvinisme! Så enten får du være enig i at det er en barnslig og lavmålt oppførsel av TS, eller så får du innrømme at jentene her på KG ikke er det hakk bedre enn den gjennomsnittlige mekk-arbeider i lunsjen på pauserommet. Så det så!
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Det er heller reaksjonen fra brukerne her inne jeg reagerer på. Når hun kommer hit og skryter over lavmålet sitt (min mening), maskert med noen spørsmål om glidemiddel og "åånei, dette må jo være farlig, jeg er sååå redd, hihi" - da burde hun fått så øra flagrer. Det hadde garantert jeg fått ! Du verden! At det er mulig å vrenge sånn på innlegget mitt, det vil jeg virkelig ha meg frabedt. Jeg skryter IKKE, og jeg kokketterer IKKE og heller ikke den tåpelige fnisingen du tillegger meg. Jeg stiller et relevant spørsmål på et kvinneforum og forbeholder meg retten til det uten å bli sjikanert for det. Det er vel åpenbart for enhver hvem som representerer lavmålet her. Aline har i hvert fall det klarsynet og den takhøyden som du mangler totalt. Selv om du har komplekser, trenger du ikke la det gå ut over andre!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 Du verden! At det er mulig å vrenge sånn på innlegget mitt, det vil jeg virkelig ha meg frabedt. Jeg skryter IKKE, og jeg kokketterer IKKE og heller ikke den tåpelige fnisingen du tillegger meg. Jeg stiller et relevant spørsmål på et kvinneforum og forbeholder meg retten til det uten å bli sjikanert for det. Det er vel åpenbart for enhver hvem som representerer lavmålet her. Aline har i hvert fall det klarsynet og den takhøyden som du mangler totalt. Selv om du har komplekser, trenger du ikke la det gå ut over andre! Aline vet ikke engang hva jeg snakker om. Innlegget ditt er gjennomsyret av smålig skryt, hvilket spørsmål er det du sikter til? "Jeg må sikkert bruke smørekrem?" Det finner du vel ut av? Du trenger ikke være rakettforsker for å vite hvordan du plasserer en rund sylinder i et rundt hull. Faktisk kunne innlegget ditt like gjerne ha vært "hihi, jeg fant meg en med stor pikk og nå skal vi knulle, se på meg". Hadde tilsigende innlegg vært skrevet av en mann hadde han fått pryl. Jeg forventa et kompleks-angrep, bra jobba. Men dette har ikke noe med komplekser å gjøre.
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 Aline vet ikke engang hva jeg snakker om. Innlegget ditt er gjennomsyret av smålig skryt, hvilket spørsmål er det du sikter til? "Jeg må sikkert bruke smørekrem?" Det finner du vel ut av? Du trenger ikke være rakettforsker for å vite hvordan du plasserer en rund sylinder i et rundt hull. Faktisk kunne innlegget ditt like gjerne ha vært "hihi, jeg fant meg en med stor pikk og nå skal vi knulle, se på meg". Hadde tilsigende innlegg vært skrevet av en mann hadde han fått pryl. Jeg forventa et kompleks-angrep, bra jobba. Men dette har ikke noe med komplekser å gjøre. Hvis du synes spørsmålet mitt er "gjennomsyret av smålig skryt" har du en virkelighetsoppfatning man ellers kun finner på lukkede avdelinger. Jeg nevner det opplagte ja, men spør egentlig om tips andre måtte ha og som kanskje ikke er like opplagte. Det trenger man heller ikke være atomforsker for å begripe. Nå er ikke du målgruppen min, for dette vet du ikke noe om. Som sagt er dette KVINNEguiden, og her får man ikke pryl for å stille legitime spørsmål. Dine "tilsigende" (?) innlegg burde du poste på et mannsforum for å unngå tyn på KG. Men at DU skal gi MEG tyn her, det blir sørgelig dumt. Bra jobba? Hvis innleggene dine kan oppfattes på noen som helst annen måte enn desperat kompleksfylte, så er jeg interessert i å høre hva det kunne være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå