Gjest Gjest_passion_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Det er rart hvordan man plutselig kan få følelsen av å elske en person man nesten ikke kjenner. Hvordan kan man føle man elsker noen uten å kjenne personen? Men, man elsker den allikevel, og vil den bare det beste. Og den beste for henne er ikke meg, så derfor trekker jeg meg vekk. Samtidig så vet jeg at det ikke går an å elske noen etter så kort tid (Fagbøkene sier dette iallefall). Hvordan vil jeg da elske, om 3 måneder, 6 måneder.. 1 år?! Livet blir både herlig og forferdelig på samme tid. Som en jo-jo som spinner i full fart opp og ned. Hadde hun kjent min kjærlighet kunne hun ikke latt være å falle. For det er ekte kjærlighet.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det er rart hvordan man plutselig kan få følelsen av å elske en person man nesten ikke kjenner. Hvordan kan man føle man elsker noen uten å kjenne personen? Men, man elsker den allikevel, og vil den bare det beste. Og den beste for henne er ikke meg, så derfor trekker jeg meg vekk. Samtidig så vet jeg at det ikke går an å elske noen etter så kort tid (Fagbøkene sier dette iallefall). Hvordan vil jeg da elske, om 3 måneder, 6 måneder.. 1 år?! Livet blir både herlig og forferdelig på samme tid. Som en jo-jo som spinner i full fart opp og ned. Hadde hun kjent min kjærlighet kunne hun ikke latt være å falle. For det er ekte kjærlighet. KJEMI..
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Klart man kan elske noen etter kort tid. Dette vet du bedre om deg selv enn noen som helst fagbok. Jeg har vel egentlig ikke elsket en gutt før. Eneste personene jeg har de følelsene ovenfor er familien min. Det å være forelsket derimot opplever jeg av og til, men forskjellen er vel at jeg ikke nødvendigvis ønsker de jeg er forelsket i alt godt. Noen ganger ønsker jeg de til og med alt vondt. Følelser er en merkelig greie....
Gjest singel og strøsand Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hvordan kan du si at den beste for henne ikke vil være deg? Hvis du elsker henne, - go for it! Den som intet våger, intet vinner. Gammel klisjé, men av og til en sannhet.
lily26 Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Å, det er fantastisk å elske noen! Jeg elsker N. Han betyr hele verden for meg, og jeg kunne aldri forestilt meg en hverdag uten han. Ubetinget kjærlighet er noe av det beste som finnes, selv om personen ikke elsker deg tilbake på samme måte (som i mitt tilfelle).
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har elsket ett menneske ved første blikk, min store kjærlighet og barnet mitt. Helt sant.
Hanselot Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hei man vet det når man føler det så sterkt at man vil si det hele tiden, og når man gjør det og får det tilbake så kribler det i hele kroppen. Forutsetningen er at "Jeg elsker deg" er det sterkeste uttrykket man kan bruke om sine følelser om en annen. ) Eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå