Gå til innhold

forelska

Gjest Gjest_passion_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_passion_*

Hun er så pen. På alle måter <3

Hva om hun kunne blitt min?

Hun er så fin. Den fineste jeg noensinne har sett. Hun topper listen. Jeg kommer aldri til å glemme øynene hennes. Håret hennes. Hendene. Munnen. Blikket. Huden.

Hun er så bra, på alle måter. Intelligent. Faglig og sosialt sett.

Hun har ett slikt menneskesyn som jeg smelter av.

Hvordan kan en så BRA person ha beinene så godt plantet på jorda? Hvordan kan en så BRA person være singel, når hun kan få hvem hun vil!

Hvorfor måtte jeg møte henne, og falle inn i forelskelsens verden. Min hemmelige verden.

Hvorfor måtte jeg få slike følelser for en uoppnåelig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, jeg har det akkurat likedan. Er forelska i en mann som det aldri kan bli noe mer av. Jo, egentlig kunne det det, men viljen er ikke til stede hos han, siden han har lagt planer for lenge siden, som over hode ikke passer med kjæresterier i. Sukk igjen.

Det suger. I det ene øyeblikket sier jeg meg ferdig med hele fyren, for i neste øyeblikk å sjekke mobilen. Faen, for et slit. Sånn sett er det bedre å holde seg unna menn. Mer ro i sjela.

Sist jeg hørte fra han var for to dager siden, og det tar jeg som et dårlig tegn. Jeg sendte han melding i går morges som han enda ikke har svart på. Det klør etter å skrive en sms, ikke med beskyldninger, men for å spørre om å møtes, men siden han ikke svarte på den i går så...den handlet forresten ikke om å møtes da. Forelska til gangs ja. :forvirret:

Kan jeg sende melding? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_passion_*
Sukk, jeg har det akkurat likedan. Er forelska i en mann som det aldri kan bli noe mer av. Jo, egentlig kunne det det, men viljen er ikke til stede hos han, siden han har lagt planer for lenge siden, som over hode ikke passer med kjæresterier i. Sukk igjen.

Det suger. I det ene øyeblikket sier jeg meg ferdig med hele fyren, for i neste øyeblikk å sjekke mobilen. Faen, for et slit. Sånn sett er det bedre å holde seg unna menn. Mer ro i sjela.

Sist jeg hørte fra han var for to dager siden, og det tar jeg som et dårlig tegn. Jeg sendte han melding i går morges som han enda ikke har svart på. Det klør etter å skrive en sms, ikke med beskyldninger, men for å spørre om å møtes, men siden han ikke svarte på den i går så...den handlet forresten ikke om å møtes da. Forelska til gangs ja. :forvirret:

Kan jeg sende melding? :fnise:

åååå... jeg og er helt syk etter å sende melding. Prøver å være sterk og holde meg for god til det. Prøver å være litt kostbar, kan se om det trekker oppmerksomheten.. Kanskje de vil ha oss dersom vi spiller hard to get?

Dagene går med til mye titting på bilder og kjærlighetssanger.

Jeg tror jeg ville ventet litt med å sende melding. Kanskje til i morgen tidlig, om han ikke har svart innen det tidspunktet da!!

helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... jeg og er helt syk etter å sende melding. Prøver å være sterk og holde meg for god til det. Prøver å være litt kostbar, kan se om det trekker oppmerksomheten.. Kanskje de vil ha oss dersom vi spiller hard to get?

Dagene går med til mye titting på bilder og kjærlighetssanger.

Jeg tror jeg ville ventet litt med å sende melding. Kanskje til i morgen tidlig, om han ikke har svart innen det tidspunktet da!!

helvete!

:fnise:

Oioi, jeg rødmer..jeg klarte ikke å holde meg. :sjenert: Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg fikk en slags bekreftelse på at han fortsatt ønsker å møtes, men...jeg tror jeg er en slags selvpiner. For det er jo bare en utsettelse av problemet, og i tillegg fremstår jeg som en stor, usikker fjott.

Samme her, har en liste på ipod'n med bare kjærlighetssanger.. Sukk. For et slit..har vært helt på bånn i hele dag, bare tenkt på han, og om-hvis-bare, skulle ikke, skulle ha osv osv. Selv om fornuften min sier at man ikke trenger å tenke på all den dritten der. Eller tar jeg feil?? Hører det bare til? Har ikke vært forelska på mange, mange år jeg...

Har du klart å holde deg kostbar? Jeg klarer det aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_passion_*
:fnise:

Oioi, jeg rødmer..jeg klarte ikke å holde meg. :sjenert: Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg fikk en slags bekreftelse på at han fortsatt ønsker å møtes, men...jeg tror jeg er en slags selvpiner. For det er jo bare en utsettelse av problemet, og i tillegg fremstår jeg som en stor, usikker fjott.

Samme her, har en liste på ipod'n med bare kjærlighetssanger.. Sukk. For et slit..har vært helt på bånn i hele dag, bare tenkt på han, og om-hvis-bare, skulle ikke, skulle ha osv osv. Selv om fornuften min sier at man ikke trenger å tenke på all den dritten der. Eller tar jeg feil?? Hører det bare til? Har ikke vært forelska på mange, mange år jeg...

Har du klart å holde deg kostbar? Jeg klarer det aldri...

Jeg har også fått en slags bekreftelse på ønsket møte. Det er skummelt fordi da faller jeg garantert bare mer. Dessuten får jeg ikke sagt noe smart, og alt stokker seg og jeg blir teit (fjott!!). Og da mister man jo iallefall alle sjanser. Så derfor er det bedre å bare drømme og være lykkelig med HVIS tankene, istedetfor å møtes og bli knust.

Ikke vært forelsket på maaange år selv. Dette er 2. gang. Sukk... heldige de som får oppleve en lykkelig forelskelse. Lurer på hvordan det er!

Jeg tror de tankene hører til. Jeg og tenker slik. Hele dagen. Skulle heller sagt det og det, eller gjort sånn og sånn. Og drømmer meg bort i hverdagslige ting som skjer oss sammen. At vi treffer på hverandre tilfeldig. Eller at jeg plutselig får en sms om hvor mye jeg er savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestine_*
Jeg har også fått en slags bekreftelse på ønsket møte. Det er skummelt fordi da faller jeg garantert bare mer. Dessuten får jeg ikke sagt noe smart, og alt stokker seg og jeg blir teit (fjott!!). Og da mister man jo iallefall alle sjanser. Så derfor er det bedre å bare drømme og være lykkelig med HVIS tankene, istedetfor å møtes og bli knust.

Ikke vært forelsket på maaange år selv. Dette er 2. gang. Sukk... heldige de som får oppleve en lykkelig forelskelse. Lurer på hvordan det er!

Jeg tror de tankene hører til. Jeg og tenker slik. Hele dagen. Skulle heller sagt det og det, eller gjort sånn og sånn. Og drømmer meg bort i hverdagslige ting som skjer oss sammen. At vi treffer på hverandre tilfeldig. Eller at jeg plutselig får en sms om hvor mye jeg er savnet.

Synes du er litt feig (men jeg kjenner jo ikke hele historien). Du håper på sms fra henne, men vil ikke sende noen selv. Hva hadde du gjort hvis hun skrev at hun savnet deg?

Du trenger helt sikkert ikke å være perfekt og si bare smarte ting for at hun skal kunne like deg. For hun er sikkert ikke perfekt selv heller.

Men egentlig kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er virkelig på samme planet for tida! (Meg igjen om han mannen) Jeg venter også på den herlige sms'en. Men den kommer aldri. I stedet leser jeg gamle som gir næring til forelskelsen.

Lykkelig forelskelse ja, det kan det vel bli når begge vet at begge vil ha hverandre? Slik det er her nå, er jeg dødsforelska, og er usikker på hans følelser. Jeg synes jeg får veldig lite tilbake. Jeg trenger mer bekreftelse, på at han liker meg, synes jeg er pen, liker kroppen min osv. Har vel fått noen meldinger, men jeg vil at han skal være gal etter meg :fnise: , og det er han ikke. Men han møter meg jo, så... Åååhhh!

Tenk hvis du og jeg var forelska i hverandre da, hehe! :ler:

Jeg skjønner hva du mener om å droppe å følge opp, men som gjesten over sier, det er litt feigt. Dessuten, jeg er i 30-åra, og føler at jeg ikke kan la være å prøve. Prøve og prøve, helt til jeg møter The One. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_passion_*
Vi er virkelig på samme planet for tida! (Meg igjen om han mannen) Jeg venter også på den herlige sms'en. Men den kommer aldri. I stedet leser jeg gamle som gir næring til forelskelsen.

Lykkelig forelskelse ja, det kan det vel bli når begge vet at begge vil ha hverandre? Slik det er her nå, er jeg dødsforelska, og er usikker på hans følelser. Jeg synes jeg får veldig lite tilbake. Jeg trenger mer bekreftelse, på at han liker meg, synes jeg er pen, liker kroppen min osv. Har vel fått noen meldinger, men jeg vil at han skal være gal etter meg :fnise: , og det er han ikke. Men han møter meg jo, så... Åååhhh!

Tenk hvis du og jeg var forelska i hverandre da, hehe! :ler:

Jeg skjønner hva du mener om å droppe å følge opp, men som gjesten over sier, det er litt feigt. Dessuten, jeg er i 30-åra, og føler at jeg ikke kan la være å prøve. Prøve og prøve, helt til jeg møter The One. :)

Hehe, jeg trodde det bare var jeg som var slik når jeg er forelsket! Godt å se det er flere:)

Jeg og sitter å leser gamle meldinger. Leser, hører kjærlighetssanger, smiler, drømmer og ønsker. Det eneste jeg kunne tenke meg er å ligge å se inn i øynene hennes. Jeg tror jeg kunne gjort det for alltid. Jeg ser på bildene av henne og lurer på hvordan noe så utrolig pent kan ha blitt laget. Jeg ser de fra forsjellige vinkler. Jeg legger hånden over bildet, og ser bare halve ansiktet. Alle disse metodene gir meg ett nytt syn av henne.

Men bildene kan ikke måle seg med virkelighetens vakre skapning.

Du har fått bekreftelse på at han liker deg? Det er jo ett godt skritt på vegen. Noen bruker lenger tid på å bli forelsket. Vet han at du er forelsket i han? Kanskje han bare ikke tørr å vise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg skulle ønske noen var så forelsket i meg. Håper jeg får oppleve å være lykkelig forelsket en gang...Men det virker nok ikke som det er meningen at man skal være lykkelig... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg trodde det bare var jeg som var slik når jeg er forelsket! Godt å se det er flere:)

Jeg og sitter å leser gamle meldinger. Leser, hører kjærlighetssanger, smiler, drømmer og ønsker. Det eneste jeg kunne tenke meg er å ligge å se inn i øynene hennes. Jeg tror jeg kunne gjort det for alltid. Jeg ser på bildene av henne og lurer på hvordan noe så utrolig pent kan ha blitt laget. Jeg ser de fra forsjellige vinkler. Jeg legger hånden over bildet, og ser bare halve ansiktet. Alle disse metodene gir meg ett nytt syn av henne.

Men bildene kan ikke måle seg med virkelighetens vakre skapning.

Du har fått bekreftelse på at han liker deg? Det er jo ett godt skritt på vegen. Noen bruker lenger tid på å bli forelsket. Vet han at du er forelsket i han? Kanskje han bare ikke tørr å vise det?

Jøss, tråden er ryddet siden sist.

Ja, jo, jeg har fått bekreftelse, men det er så lenge siden. Om han vet at jeg er forelsket..han vet i alle fall at jeg har følelser for han. Jeg gikk nemlig inn i dette med tanker om at dette er kun en flørt og ikke noe mer. Yeah, right. Og det sa jeg til han også.

Det han har sagt er at han tenker på meg, og at det forstyrrer planene hans fremover. Det er absolutt ikke plass til dame der, og det ser jeg veldig godt. Så det er dømt til å mislykkes, den er grei. "Grei". Men jeg vil likevel høre at han er på knærne etter meg frem til vi må skilles liksom. Kanskje jeg bare er psyko?

Jeg har i hvert fall funnet ut at jeg trenger bekreftelse, og at jeg blir usikker når det uteblir. Det at vi møtes og meldes er ikke nok. Jeg må få det i klare ordelag. Forståelig eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke gidd å spill kostbar. det tjener du 0 på. ta sjansen, skjærer det seg så vet du det vertfall, og kan gå videre.. da har du vertfall gitt det en sjanse. tenk hvis du bare lar det gli forbi- spille kostbar og hun mister interessen/tror ikke du er interesert- da kan du heller angre.

hvis du tror at det e the real thing.. så ville jeg vertfall gjort det. (har gjort det selv også, er egentlig typen som ville tatt den beskjedne/tilbaketrukkne linja, men bestemte meg for å ta sjansen.ser hvor det har ledet meg til idag.;)tror han trengte en bekreftelse på at jeg likte han får han igjen turde å ta steget å bli bedre kjent. u never know.. kanskje hun synes det er er litt pinlig også.)

lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, blir deppa av å lese denne tråden..

Jeg er forelska i en som ikke vil ha meg!

Kjenner meg igjen i det passion skriver. Vi hadde noe veldig bra i begynnelsen, og jeg sitter bare og tviholder på de minnene. Jeg vil at han vil ha meg igjen, men for hver sms jeg sender så føler jeg at jeg maser og dermed skyver han vekk fra meg. Men det hjelper jo ikke å spille hard to get heller, han holder jo på med ei annen og kommer nok heller til å glemme meg i stedet for å savne meg.

Jeg klør sånn etter å ha kontakt med han, men han bor langt vekke og er aldri på msn eller facebook o.l., så det blir liksom bare de jævla sms-ene. Som bare jeg sender. Har jo ikke sjangs til å få han til å bli forelsket i meg igjen. Men det hadde jeg ikke hatt uansett, dro og besøkte ham i et siste håp om å sparke liv i romantikken igjen, men det skjedde ikke - ikke for hans del iallefall.

Aldri følt meg så mislykket i hele mitt liv..

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, bare tømme sjelen tenker jeg. Lurer sånn på hva jeg skal gjøre?? Men ser vel at det eneste jeg kan gjøre er å ta tiden til hjelp og komme over han.

Forelskelse er forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli forelsket i folk man ikke kjenner er jo bare en del av det å vokse opp, er det ikke?

Etterhvert som dere blir litt eldre og litt mer praktiske i tankegangen så forstår dere at disse forelskesillusjonene passer best med folk man har daglig omgang med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Å bli forelsket i folk man ikke kjenner er jo bare en del av det å vokse opp, er det ikke?

Etterhvert som dere blir litt eldre og litt mer praktiske i tankegangen så forstår dere at disse forelskesillusjonene passer best med folk man har daglig omgang med...

Ække så sikker på det jeg, wako. Jeg anser meg selv for å være en fornuftig og voksen dame, men denne siste forelskelsen har fått meg til å bli helt gal. Jeg tror ikke jeg har vært så håpløst forelska før. Vil bare være i fred med mobilen og vente på sms, og evt sende sms når tålmodigheten svikter. :fnise: Heldigvis er jeg vei ut av det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_passion_*

Jeg er en moden og fornuftig jente, men har falt selv om jeg ikke kjenner personen. Så det er fullt mulig i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...